Jack_d Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ser først på prisen Nettstedet Halebop.se har i samarbeid med TeliaSonera gjort en undersøkelse blant svenske ungdommer, der de har kartlagt hva som vektlegges ved kjøp av mobil. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg ser på prisen, men jeg ser ikke kun på det.. Jeg ser over funksjoner o.l så ser jeg om det er verdt prisen... Det er ingen vits i og kjøpe en telefon til mange tusen og så har den ingen funksjoner, ser først på pris så funksjoner så ser ej gom det er verdt prisen Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det er vel mange som ser først på prisen siden de beste telefonene er dyre. Jeg ser først på prisen så på funksjonene så utsende eller omvendt. Kommer an på hvor fin mobilen er Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg ser på funksjonene før prisen, og deisgnet helt til sist. Bryr meg ikke mye om hvordan mobilen ser ut. Men jeg hater telefoner som er trege, har dårlig minne, og har kamera som er dårligere en VGA oppløsning, og da må jeg se på prisen til slutt. Syns mobiler burde vært påbudt, og så måtte staten gi de ut gratis Så kunne du velge hvem du ville Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Syns det blir litt rart.. Jeg tror ikke jeg kan virkelig si hva jeg bryr meg mest om,, ikke så spesifikk.. det jeg bryr meg mest om er helheten =) Ser jo på pris, er den for ille kjøper jeg ikke, ser på design(bryr meg ganske mye om det da faktisk), er det ille, eller bare greit, kjøper jeg ikke. har den ikke kamera kjøper jeg ikke.. Jeg kan bare si at jeg bryr meg mest om helheten,, klarer ikke helt å rangere hva jeg bryr meg mest om.. men men.. bare min mening Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det er nok slik at de luker ut mange mobiler først med prisen for å så se på resten... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det er nok slik at de luker ut mange mobiler først med prisen for å så se på resten... Stemmer nok det. Setter en øvrig grense på hvor mye jeg kan gi, og undersøker modellene nedover med den dyreste først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg