StrikeEagle Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Skjermen funker fint i windows men så straks jeg begynner å spille, blir en del av skjermbildet hullete og teksten blir uleselig. Har prøvd å oppdatere driverne til skjermkortet ,men uten resultater. Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
StrikeEagle Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 hjeeeeeelp Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kva slags skjermkort er det snakk om? Har du overklokka? Det kan være eit varmeproblem. Lenke til kommentar
StrikeEagle Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 har ikke overklokket pcn. har ikke så mye peil på ati egentlig. er hjemme hos foreldrene mine i vinterferien.kjøpte WoW selvfølgelig...og vi gjerne da spille det. Gpu`en er en 9800xt. her er ett lite skjermbilde Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 har ikke overklokket pcn. har ikke så mye peil på ati egentlig. er hjemme hos foreldrene mine i vinterferien.kjøpte WoW selvfølgelig...og vi gjerne da spille det.Gpu`en er en 9800xt. her er ett lite skjermbilde Ser ut som ganske kraftige artifacts. De kommer kanskje pga varme, eller overklokking, et kort som rett og slett er ødelagt etc.. Jeg ville nok sjekket varmen først og sett om du eventuelt får annet resultat med bedre lufting i kabinettet. Har du forsøkt noen andre spill bare for å se om det er på samme måten? Lenke til kommentar
StrikeEagle Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Utfallet ble det samme i både i doom 3 og rome total war . Skjønner det ikke. satt å spilte helt fint...og så kom det en melding på msn...Kasaaam sa det....og bildet ble om til heftige harsjdrømmer v2.3. asså... da vil e påpeke at det var tendenser før msn kom inn i bildet...men det ble betraktelig verre etterpå. Noen ganger funker det...og noen ganger ikke. Det står ett tvkort inni pcn også...men skjønner ikke åssen dette kan ha noe med saken å gjøre..med mindre det er en irq crash et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå