Singularitet Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei dere!! Nå er det mange år siden jeg formaterte noe større enn en floppy, men nå må jeg til perss... Skal formatere min bærbare PC, og jeg sitter her blank, uten en tanke på hvordan jeg skal gjøre det... har org. Win2000 CD. Har en anna pc også (slik at jeg kan komme meg på nett.....) Håper på snarlig svar MG Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 HVis du har en Windows cd kan du bare la den boote under oppstarten, og under prosessen der på ny innstalering får du et spørsmål om du vil formatere. Hvis du kjøpte en pakkepc fikk du nok med noen Recovery Disks, da skal du bruke dem. Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 hmmm....... Når jeg booter med WinCD så får jeg spørsmål om jeg skal installere eller reparere...... Prøvde i sta og installere, da fant den 7MB på disken som ikke var partisjonert... Er ikke sikker på hvordan jeg skal angripe detta her Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 hmmm....... Når jeg booter med WinCD så får jeg spørsmål om jeg skal installere eller reparere...... Prøvde i sta og installere, da fant den 7MB på disken som ikke var partisjonert...Er ikke sikker på hvordan jeg skal angripe detta her Når du er inne på den oversikten kan du trykke på en eller annen tast for å slette partisjoner, gjør det! Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 ok, da prøver jeg det så kommer jeg vel til formatering senere da?.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) ok, da prøver jeg det så kommer jeg vel til formatering senere da?.. Hvis du sletter partisjonen så sletter du alt innhold Endret 18. februar 2005 av datating Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 ja.. det gjør du.. nå du fjerner partisjonen, og velger å legge inn win på den, formaterer den automagisk og du er godt på vei =) Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Prøvde å fjerne den delen på 7MB, men det gikk ikke, ikke noe skjedde... så jeg formaterer resta... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Prøvde å fjerne den delen på 7MB, men det gikk ikke, ikke noe skjedde... så jeg formaterer resta... Det kommer alltid til å ligge 7mb som er upartisjonert. Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Jøss?? Hvorfor det? Ikke det at jeg trenger dem 7MB, men bare lurer??? Formaterer nå, maskina har ikke slått seg av ennå.... Noe den har gjort i hytt og pine siste tia... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Husker jeg rett så lagrer MS informasjon om partisjonstabellen på den med 7 mb... Edit: Sklivefeil Endret 18. februar 2005 av DjKs Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Fikk det til gitt Nå har jeg installert Win2000, og holder på å laste ned oppdateringer.... Får vel lasta ned nye drivere til skjermkortet og da, håper jeg.... Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Oj.... ser ut til at jeg dreit meg ut litt , Ser ut til at jeg ikke finner noen drivere til skjermkortet 270 Savage/MX: 8C11 S3 Graphics Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Oj.... ser ut til at jeg dreit meg ut litt , Ser ut til at jeg ikke finner noen drivere til skjermkortet 270 Savage/MX: 8C11 S3 Graphics hent ned fra den andre pc'n da, søk på google.com. Lenke til kommentar
AC7 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Det virker som om de bare har kutta ut drivere til produkter de ikke lenger selger. http://www.s3graphics.com/legacy.jsp Jeg fant den hvertfall ikke noen steder på den siden og når jeg googla det kom det fram nada. http://www.s3graphics.com/drivers.jsp EDIT: Fant noe her Etter litt søking på diverse russiske sider så fant jeg noe: http://softsearch.msk.ru/programs/4-124-s3...-download.shtml Også klikket jeg meg videre til: http://driver.myweb.ru/driver.phtml?dp_drid=199&dp_plid=33 Og derfra fant jeg direkte link: http://driver.myweb.ru/files/mx-ix/71121nt4hbixmxlogo.zip Endret 18. februar 2005 av AC7 Lenke til kommentar
Singularitet Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Har prøvd det... Discontinued Products S3 Graphics has ceased manufacture and sale of the following products. S3 Graphics will no longer provide drivers for new operating systems or any other support for these devices. The drivers provided through our Drivers page are the latest versions and will not be updated. In-the-box drivers for recent Microsoft operating systems may be available as noted below. (Only products older than the operating system are be included in the box.) noen forslag?? At jeg var dum som ikke kopierte driverene før jeg formaterte, det har jeg skjønt nå Lenke til kommentar
Albino Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 video-drivers.com Her finner du en del drivere. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 litt ned på denne siden er vel en driver som skulle passe til maskinen din http://members.driverguide.com/list/compan...age2/index.html får du spørsmål om å logge deg inn så er det bare å bruke denne login info'n login driver2 passord all Lenke til kommentar
schwin Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 www.driverheaven.net kan vel også ha noen drivere Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hva merke er den bærbare? Som oftest finner du drivere på produsentsidene til pcen, har vært med på at selve produsenten av kortet ikke har drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå