Gå til innhold

Disse vant VIP-weekend i Guild Wars (PC)

Anbefalte innlegg

Kan ikke tenke meg noen mer genial måte å bygge opp et spill på enn den jeg nå har sett i Guild Wars! kommer definitivt til å kjøpe spillet!

Settingen er langt tøffere enn mye annet der ute.. Grafikken var meget smooth den! Kan ikke si at et eneste skjermbilde jeg har sett fra WoW er i nærheten! ikke mulig å klage, Skille! 

Karakterene er nokså kule.. mange skills også.. virker utrolig lovende!

Kjørte Guild Wars med 1400x1050 oppløsning...meget fornøyd med resultatet! Langt på vei et av spillene med beste grafikken jeg har sett uansett online eller ikke..

Det er godt vi har forskjellig smak, og jeg syns det er flott du likte spillet. :thumbup:

Jeg syns grafikken ble for lite levende. Det var et eller annet som ikke stemte etter min mening. Jeg syns WOW har glimrende grafikk, og et fantastisk eventyr landskap. Det er også stor variasjon i de forskjellige miljøene. Jeg trivdes rett og slett bedre i miljøet i WOW. Jeg er helt oppslukt. Jeg går personlig for WOW. Jeg er enig i at mnd avgiften er en ulempe. :love:

Men lykke til alle Dere som satser på Guld Wars.

Endret av skille22
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager litt sein reply i denne tråden, men bedre seint enn aldri... Jeg var så heldig å få key'en til en kompis som vant her, fordi han spiller WoW :)

Jeg har lenge ventet på et spill av dette kaliber, som fjerner all død-tid det lett har en tendens til å bli i MMORPG's. Her var det tut og kjør hele veien. Masse å feste øynene på grafisk og. Og hvilket spill som har best grafikk av WoW og Guild Wars blir en smakssak.

Jeg personlig liker grafikken i Guild Wars bedre fordi den ikke er like "barnevennlig" som i WoW. Kunne på sett og vis forestille meg at slike landskaper faktisk kan finnes i virkeligheten (vel, relativt...ehm...).

Jeg kommer garantert til å skaffe meg dette ihvertfall.

Anders

Lenke til kommentar
Jeg har lenge ventet på et spill av dette kaliber, som fjerner all død-tid det lett har en tendens til å bli i MMORPG's. Her var det tut og kjør hele veien. Masse å feste øynene på grafisk og. Og hvilket spill som har best grafikk av WoW og Guild Wars blir en smakssak.

Jeg personlig liker grafikken i Guild Wars bedre fordi den ikke er like "barnevennlig" som i WoW. Kunne på sett og vis forestille meg at slike landskaper faktisk kan finnes i virkeligheten (vel, relativt...ehm...).

Helt enig i det du sier, utrolig mange detaljer! Jeg hadde vært veldig imponert selv om dette ikke var et online-spill!! Synes ikke akkurat spillet var statisk! Etter min mening var det langt fra statisk og grafikken og spesielt utsynet med bakgrunner osv var særs imponerende!

Synes det geniale med Guild Wars er at man har brettene for seg selv under oppdrag, sammen med laget, i tillegg ble brettenes vanskelighetsgradd og tidsbruk større hele tiden! Her kan man ikke surfe igjennom alle brett på bare 1 eller 2 forsøk! Noe av det viktigste for meg var å komme i grupper med folk som hadde kommet lengre enn meg selv på brettet tidligere, uten noen som hadde kommet langt før var det nesten umulig å vite hva man skulle!

Mens man heller kan ha litt dødtid i samlerom! Synes det fungerte veldig fint! Håper bare at man ikke går tom for missions.. men de har jo sagt at man skal kunne spille uten EP's så da er det vel håp! Kommer uansett til å kjøpe både spill og EP's! Mest sannsynlig!

Guld Wars er nok mer lineært enn andre MMORPG spill!

Hva man foretrekker er vel en smakssak..

Får WOW senere i kveld og er spent! Men personlig har jeg såpass høye forventinger etter Guild Wars helgen at jeg tviler meget sterkt på om det når følelsen jeg fikk i Guild til knærne!

Lenke til kommentar
Jeg syns grafikken ble for lite levende. Det var et eller annet som ikke stemte etter min mening. Jeg syns WOW har glimrende grafikk, og et fantastisk eventyr landskap. Det er også stor variasjon i de forskjellige miljøene. Jeg trivdes rett og slett bedre i miljøet i WOW. Jeg er helt oppslukt. Jeg går personlig for WOW. Jeg er enig i at mnd avgiften er en ulempe.  :love:

Men lykke til alle Dere som satser på Guld Wars.

Kan kanskje si med enig med at grafikken er litt statisk på en måte, men jeg synes fremdeles at GW har den beste grafikken så langt i et MMORPG... man burde likevel ikke velge mellom GW og WOW ut fra hvordan grafikken er, men heller ut fra hvilke typer spill de er. Bare prøv begge spillene en stund, så blir det klart at de ikke er like i det hele tatt når det kommer til spillemåte og 'replay value'. :)

Lenke til kommentar
Kan kanskje si med enig med at grafikken er litt statisk på en måte, men jeg synes fremdeles at GW har den beste grafikken så langt i et MMORPG... man burde likevel ikke velge mellom GW og WOW ut fra hvordan grafikken er, men heller ut fra hvilke typer spill de er. Bare prøv begge spillene en stund, så blir det klart at de ikke er like i det hele tatt når det kommer til spillemåte og 'replay value'. :)

En annen ting er jo det at Guild Wars er gratis å spille, i motsetning til WoW. Det er jo ikke alle som har råd til å spille det da :no:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...