TST Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Nå har vi trukket vinnerne av et VIP-opphold i Guild Wars-betaen denne helgen. Ti vinnere får også spillet når det lanseres. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Nå har vi trukket vinnerne av et VIP-opphold i Guild Wars-betaen denne helgen. Ti vinnere får også spillet når det lanseres. <a href="http://gamer.no/art.php?artikkelid=13665">Les artikkelen her</a> Og takk for at dere avholdt konkurransen! Nå må jeg bare bli ferdig med litt studier, så blir det GW på meg Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Gratulerer til vinnerne! Hvis noen av dere ikke skal spille, vennligst send deres info i en PM til meg, jeg er interessert i å spille! Takk. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 YAY! jeg vant!! å broder'n får bli med også! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Flott konkurranse, morsomt at gamer.no blir tatt såpass seriøst rund omkring i verden at de får beta kontoer og spill for å gi sine trofaste lesere. Vil forøvrig takke for nøkkelen og en kopi av spillet ved release. Mange takk! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Gratulerer. Men hvorfor vinner aldri jeg Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Gratulerer til vinnerene! Vant dessverre ikke noen betakey, mens to kompiser (som jeg tipset) vant. Noen der oppe må virkelig like å torturere meg Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Hurra! Jeg vant! Synd jeg har world of warcraft også. Det blir mye spilling i helga.. Hvordan skal jeg få tid til både Guild Wars og WOW.. Hmm.. Endret 18. februar 2005 av skille22 Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) *Glem det, fikk meg key* Endret 18. februar 2005 av bamsefar Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 JEJ! Synd jeg ikke vant fullversjonen og, menmen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 flott at gamer.no har sånne konkurranser, synd at den måtte vere medan eg var i london og dermed ikkje fekk deltatt. gratulerer til vinnerane. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ojj, visste ikke at gamer.no har hatt en slik konkurranse. Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Mystisk. Jeg vant IKKE. Igjen Jeg som vinner "ALT" :/ *må slutte å lese donald. Hans uflaks smitter .... Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ble skuffet over spillet. Kan ha noe å gjøre med at jeg har spilt WoW. Tror jeg koser meg med splinter cell: chaos theory singleplayer demo De som vil ha kontoen min, kan sende meg en pm. Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Var det ikke ca. 25% sjanse for å vinne ? Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 WOW er så myyyye bedre en dette. Jeg likte rett og slett ikke grafikken her. Ble for "statisk", hvis dere skjønner hva jeg mener. Det er også mye koseligere i WOW og jeg trives så myye bedre i WOW. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 WOW er så myyyye bedre en dette. Jeg likte rett og slett ikke grafikken her. Ble for "statisk", hvis dere skjønner hva jeg mener. Det er også mye koseligere i WOW og jeg trives så myye bedre i WOW. Men så har jo WoW en månedsavgift óg da Hvis ikke det hadde hatt det, så hadde jeg ikke gjort annet enn å spille det nå! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Ojj, visste ikke at gamer.no har hatt en slik konkurranse. Du må tydeligvis sjekke Gamer.no oftere, slik at du slipper å gå glipp av ting som dette i fremtiden Lenke til kommentar
minto Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Kan ikke tenke meg noen mer genial måte å bygge opp et spill på enn den jeg nå har sett i Guild Wars! kommer definitivt til å kjøpe spillet! Settingen er langt tøffere enn mye annet der ute.. Grafikken var meget smooth den! Kan ikke si at et eneste skjermbilde jeg har sett fra WoW er i nærheten! ikke mulig å klage, Skille! Karakterene er nokså kule.. mange skills også.. virker utrolig lovende! Kjørte Guild Wars med 1400x1050 oppløsning...meget fornøyd med resultatet! Langt på vei et av spillene med beste grafikken jeg har sett uansett online eller ikke.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Ojj, visste ikke at gamer.no har hatt en slik konkurranse. Du må tydeligvis sjekke Gamer.no oftere, slik at du slipper å gå glipp av ting som dette i fremtiden RSS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg