Goliath Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg lurer på hvilken TV serier dere syntes er bra og hvorfor? Personlig så syntes jeg Smallville, CSI: Las Vegas, Lost og Kongen av Queens er veldig bra.. Smallville Spennende episoder, litt kult å vite hvordan Clark vokste opp i og med at de fleste vet hvordan Supermann-filmene gikk ut på (det med Lex, Daily Planet, Louis Lane osv.) Episodene er start -> slutt OG fortsettning men ikke i selve handlingen men dialog-messig og sesongene i helhet. CSI: Las Vegas Las Vegas er og blir den beste (har sett CSI: NY men NY bygges på et helt annet konsept egentlig. 50% ordentlig CSI og 50% drama mellom karakterene. NY går mer i dybden på karakterene som jobber i CSI). Det er fasinerende å se hvordan man klarer å finne spor og følge dem opp i kriminalsaker. Syntes at det nesten virker litt farlig, skikkelig Anarchy's TV-Programme For Covering Your Murdertracks . Effektene er naise og minimalistiske og skuespillerene, spes. Grissom, er fantastiske. Episodene er start -> Slutt a là Smallville men fortsettelse i dialog og sesongene i helhet. Lost Greit! Jeg trodde dette var en drittserie men neida, Lost er utrolig spennende og enkelte av scenene er helt utrolige (som de første pilotepisodene). Skuespillerene spiller sine roller veldig godt. Lost minner meg om en blanding av Cast Away, Robinson Ekspedisjonen (og nei, ikke VIP) og Jurassic Park. Lost er satt som en film i flere episoder a là 24. Begynner man å se Lost midt i sesongen, har du gått glipp av mye. Kongen av Queens Humorserien er den beste. Kanskje fordi jeg relaterer meg mye i væremåten til Doug. Og dama, ja, henne er faen meg helt lik konas. Dialogen i KaQ virker veldig naturlig, en dialog som kan virkelig skje i den daglige verden. Det er veldig få serier som har dette. ..dette er mine subjektive meninger.. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 det er allerede ein tråd om dette her Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 lette etter en men fant ikke (syntes det VAR rart at det ikke skulle finnes en post om dette:P) .. jeg tillater herved at posten kan stenges med mitt samtykke.. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 det er blitt rapportert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg