Jigzaw Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Jeg sitter her med min flunkende nye Nokia 6600 ( ) og lurer på om det ikke må være mulig å bruke MSN (og eventuellt andre IM tjenester) via blåtann? Finnes det noe slikt på markedet? Jeg har søkt litt, men kan ikke finne noe enda. Jeg mener, det må jo gå ann, man trenger jo bare en server som er koblet opp mot ønsket IM og som videresender alle beskjeder til og fra en klient som er på telefonen. Hva tror dere? Ellers tar jeg gjerne imot alle hint og tips om digg progamvare til denna telefonen. Og gjerne tips om "gratis" programvare og Endret 18. februar 2005 av Jigzaw Lenke til kommentar
Jigzaw Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Dette så jo interesant ut, men det krever en del fikling med telefonen... http://www.allaboutsymbian.com/archive/t-23280 Kanskje det er verdt å prøve om det ikke finnes andre måter. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Det finnes MSN klienter til 6600 (symbain series 60), men jeg tror disse går over GPRS og ikke via BT... men det burde vel være muligheter for det også Edit: Agile Messenger Endret 18. februar 2005 av Feh Lenke til kommentar
Jigzaw Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Ja, det vet jeg. Men jeg har ikke lyst til å måtte bruke GPRS når jeg er hjemme. Billigere om jeg kunne gjort det via blåtann vettø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå