Homme Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Hei Har akkurat lagt inn Aston Shell Desktop, det meste funker fint, men er en ting jeg lurer på; Hver gang jeg booter så får jeg melding om at det ikke er en diskett i diskettstasjonen. Gjør jo egentlig ingen ting da jeg kan trykke avbryt og fortsette som vanlig, men begynner og bli irriterannes. Hvorfor kommer den meldingen opp? Og hva kan jeg gjøre for å fjerne den? Edit: Kommer bare opp da jeg bruker Aston Shell så vil tippe det er der det ligger en feil. (derfor jeg putter den i programvare) Mvh Kolleckio Endret 18. februar 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 nå kjenner ikke jeg til aston shell desktop, men du kan disable diskettstasjon i bios slik at den ikke leter etter disk drive. når du trenger den setter du den bare opp igjen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 ja, det tenkte jeg ikke på.. gracias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå