kilogram Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Richard Stallman besøker Trondheim Grunnleggeren av Free Software Foundation, og hovedpersonen bak GNU-systemet, Richard Stallman, besøkte torsdag NTNU, og holdt en gjesteforelesning om målet med fri programvare. Forelesningssalen var full i det som viste seg å bli to underholdende timer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
pertm Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Enig det var morsomt å høre på. Jeg er glad jeg fikk med meg dette. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Der gikk jeg glipp av noe. Fri programvare er bra, men alt kan ikke være gratis... Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Fikk bare med meg siste timen. Men det var rigget opp til filming, noen som veit om det blir lagt ut? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Er det virkelig ingen som tar opp slike forelesninger (video) - slik at de blir tilgjengelige for massene (aka kunnskapskanalen)? Edit: Kaare - andre som tenkte det samme. Endret 18. februar 2005 av snesoey Lenke til kommentar
pertm Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Er det virkelig ingen som tar opp slike forelesninger (video) - slik at de blir tilgjengelige for massene (aka kunnskapskanalen)?Edit: Kaare - andre som tenkte det samme. Jeg så da noen som drev og filmet forelesningen slik at den er filmet, hvor den er vet jeg ikke eller om det er lagt ut på nettet eller kommer til å bli det. Det blir jo litt å laste ned da 2 timer med forelesning Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 var det lov til å filme det da? hvis ja så kan det hende at det ligger på NTNU sine servere. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det kommer på nett. Var vel til og med STV-folk der og filmet. Her er noen dårlige bilder og filmklipp jeg tok selv: http://www.pvv.ntnu.no/~spreeman/2005-02-17-rms/ Lenke til kommentar
microedition Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Noen som har en link til klippet? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Så vidt meg bekjent er ikke filmopptaket/opptakene på nettet enda. De kommer vel snart. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 gidder noen å legge ut en link til de her etterhvert? takk! Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 null Fri programvare = Ikke nødvendigvis gratis Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 null Fri programvare = Ikke nødvendigvis gratis Ja jeg vet da det. Men trengte du virkelig å gå over ni år tilbake for å finne et innlegg hvor jeg skrev noe upresist og lite gjennomtenkt? :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå