Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
update?

Eg har i dag limet og skruet. sammen tanken. Det kommer dessverre ikkje nokon bilder pga mangel av tid :(

skal ut på byen nå. :cool:

men det kommer så fort eg kommer meg opp i morgen. gjenstår ein del pollering for og få tanken fin. Men mit første inntrykk av tanken er bra og den ser også ut til og holde tett. :D

Det går fint å lime plexi med sikaflex 

Det er godt muligt. har vert inne på worklogen din og sett:)

men med Epoxy så får eg eit gjennomsiktig resultat som eg synest er bra.

Lenke til kommentar

Hei!

Under lekkasjetesten i dag bledet oppdaget ein liten lekkasje :( . lekkasjepunkte var mellom den nederste platen og veggene.

Eg hadde egentlig håpet og ungå lekkasjen men eg var formberett på at det kunne bli. Hadde derfor på forhand gåt i innkjøp av blank silikon. Denne har eg nå smurt på nederst i bunnen av tanken, Silikonen skal Herde i 1-2døg. Det fører til at det går ein stund før eg kan teste den på ny.

Kommer tilbake med mer ut i neste veke.

holder på nå og pakke for og reise opp til leiligheten i Haugesund, Skal jobbe ein del denne veka, men eg håper likevel med og få gang på pcen før helgen.

Lenke til kommentar
Er det et trykk inne i vanntankene, eller er det bare vann som blir sug inn og pumpet inn..? hadde det funka like bra uten lokk? bare lurer på om det fungerer i teorien, eller om det MÅ være tett....

Hei!

Trykket som kommer inne i tanken er microskopisk. Men det MÅ ikkje være tett. Uten lokk ville du oppdaget at vann nivået ville synke forrere ein forventet, grunnet fordampning. Når det gjelder tanken min så skal det være eint lokk. det er bare ikkje fredigt enda siden eg vanter på pumpen som eg skal motere i tanken. og trenger derfor eit hull i toppen til kabel.

Lenke til kommentar

TANKEN HOLDER TETT!!!!!!!!

WEEEEEEEE!!!!! :D

Når eg fornøyd, den har stått over natten helt full av vann med noko dopapir under. det har ikkje kommet nokon flekker på dopapiert som tyder på noko lekkasje.

Det som skjer frammoverr:

Satser på og få pakken fra Microplex i dag:)

pollere tanken utvendig for og se om den da blir klar og fin.

Skal få skruer slik at eg kan feste opp raddiatoren på ein forsvarlig måte.

må finne ut ein måte og feste tanken på.

koble til slanger og starte opp :D trur fremdeles dettte punkte ligger ein del fram i tid.

Kan legge ut flere bilder i løpet av dagen/kvelden

Endret av lordbiggi
Lenke til kommentar

MÅNN!!!

Holder på nå og feste opp raddiatoren og HK-brettet. er ikkje så mykje innteresant og se hær så det blir ikkje noko bilder.

Men eg har teiknet eit bilde om hvordan eg tenker at kjølekretsen skal sjå ut

vann.jpg

Er det nokon som har noko formeining om hvordan eg har satt det opp?

Trenger også ein måte til og feste tanken på ein forsvarlig måte, nokon ideer?

den skal stå hær

http://home.no/thecribeik/PC11.JPG

Ellers så blir nokk ein del gjort på torsdag. satser på og få sette det på lekkasje testing til natt til fredag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...