DJtm Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Noen som føler for å slakte nyeste utgave av bloggen min? http://blog.zpoon.net Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Du har kanskje gjort litt lite utav menyen din. Hva med en grafisk meny? Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 kult bilde i header! har du laget det selv? hvis ikke hvor fant du det? ellers syntes jeg det så veldig bra ut. alt av :hover ble litt utydelig, fiks det. hovedmenyen ble litt kjedlig og dermed vanskelig å finne. litt ot: sikker på at du trenger å ha siden på engelsk? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Kjempefin! Ganske orginal og fin blogg. Meget pene farger og en interesant header. Menyteksten kunne vært litt større og linkene kunne vært bold. Ellers er den rimelig fin, vil kunne fungere godt som blogg. Menyen kunne du gjort litt mer ut av, men det er ikke nødvendig Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Rå header! Veldig fin side ellers, fine og rolige farger.. Endret 18. februar 2005 av mads89 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Nydelig side, headeren var det vakreste, hvor har du funnet bildet? Om du ikke lagde det selv da? Faktisk likte jeg at menyen din var veldig lite grafisk soms Tready kommenterte. Jeg synst det passet bra inn Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Er vel kun jeg som ikke liker slike headerer. Jeg synes de blir så merkelige. Men fargene på headeren var fine. Ellers er oppsettet ikke noe spesielt, helt greit, men med fine farger og det er pent å se på. Det er et fint, gjennomført design, men ikke noe å hoppe i taket for heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå