Arne_F Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 [Off topic] Ble alt for deprimert av å lese "verste episode i ditt liv" så det hjalp ikke [Off topic] - Miste jomfru-stemplet whistle.gif Bra gjort når du nettopp har fylt 15 On topic: Lotte er garanter det beste som har skjedd meg! Lenke til kommentar
perstian Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 første gang var når jeg nettopp hadde passert 14 men nok om det Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Hvordan kan dere si at den første gangen er den beste? (i og med at posten heter det ("beste som har skjedd deg") Ontopic: At jeg er fornøyd med hvordan jeg har det, er det beste som -skjer- Endret 23. februar 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
perstian Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 kan ikke si at den første ganger er den beste, har heller ikke sagt det.. øvelse gjør mester for å si det sånn Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 første gang var når jeg nettopp hadde passert 14 men nok om det Hvor lenge etter du hadde passert fjorten? 5 år? Lenke til kommentar
perstian Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 ja, hehehehehehehehe :!: sjekk profil du nok om dette, "skal ikke skryte" Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Unskyld. Jeg klarer bare ikke å holde meg. "Whoooohooooo, se på meg, jeg har hatt sex!" Får jeg slikke føttene dine? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Unskyld. Jeg klarer bare ikke å holde meg. "Whoooohooooo, se på meg, jeg har hatt sex!" Får jeg slikke føttene dine? Hva er det beste som har skjedd denne karen da? ( ) Lenke til kommentar
perstian Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 du skulle skrive det beste som hadde skjedd deg, jeg gjorde det. plis stfu... kunne kanskje skrevet det beste som hadde skjedd deg vettu Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Nei, egentlig så må jeg ikke skrive hva det beste som har skjedd med meg, fordi dette, dette min dårlige venn, er et forum. DISKUSJONSforum. Men pytt som pøh. Det beste som har skjedd meg er:Når jeg ble unfanget(selvsagt), Når jeg fikk mitt aller første trommesett, når jeg begynte og utvide musikksmaken min til 19 cm lenger borte enn Metallica, og når jeg kjøpte mitt andre trommesett. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 så du skal diskutere om hva som har skjedd med de forskjellige? "Det beste som noen gang har skjedd deg" det som har skjedd kan ikke diskuteres Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ja, jeg mener at det kan diskuteres. det som har skjedd kan ikke diskuteres Heh. Mange diskuterer om det var rett av Bush å gå inn i Irak. Det HAR skjedd, men siden du sier at ting som har skjedd "kan ikke diskuteres". Jo, det kan diskuteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå