Peppep Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hmm, skummelt at jeg ikke kommer på noe virkelig "bra" som har hendt meg. Har det vel generelt bra, men likevel. Var stort når Brann vant cupen i fjor. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 2 damer på en gang Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) 2 damer på en gang Må være noe det... Men hva med å bare "ta" en dame (den du elsker)? Endret 18. februar 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 1. Få en bror! 2. At jeg begynte og spille/lage og høre på musikk! 3. Få tak i gitaren jeg hadde siklet etter leeeenge! Lenke til kommentar
perstian Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det aller beste som noen gang har skjedd med meg: - Vinne en Sony Ericsson K700i - Å ikke være avhengig av PC lengre (CS osv) - Fikk meg dame - Miste jomfru-stemplet Det er vel det meste. Jeg må si at jeg fremdeles sitter på PC'en, men slik jeg var før var ekstremt ille. CS 24/7, jeg skippet sosiale treff o.l. Heldigvis har jeg kommet over det og anbefaler alle som er skikkelig avhengig om å prøve å minske PC-tiden, DET FINNES ET LIV DER UTE! Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Soleklar nummer en: En jente ved navn Rikke. Woops, innså just at denne setningen kan misforstås.. Har ikke fått en datter altså.. Rikke er altså damen da. Har vært sammen i 6måneder og blir bare mer og mer forelsket. Endret 20. februar 2005 av pronoob Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Soleklar nummer en: En jente ved navn Rikke. Lenke til kommentar
perstian Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 forstår det, men jeg skjønte med en gang hva du mente! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg har en ekstremt behagelig følelse i hele kroppen akkurat nå. Det er kanskje ikke det beste i løpet av hele livet, men det er det eneste jeg klarer å tenke på. Jeg vet ikke hvorfor, men tror det har noe med settinga å gjøre... Nettopp sagt farvel til en unggarer som har bodd her i 14 dager, er hjemme alene, hører på metal igjen for første gang på 14 dager, småforelska, skal på hytta på fjellet i morra, ferie, etc. etc. Mange faktorer som spiller inn, og som tilsammen gir en himla god følelse. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det beste som har skjedd meg har ikke skjedd enda ... men snart får jeg forhåpentligvis A1 lappen da, så da blir vel det det beste som har skjedd meg hittil Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det beste som har skjedd meg... Det må være klassen jeg kom i på Videregående. *plystre* - litt overtall med jenter? Lenke til kommentar
ThruX Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 ehm... da jeg møtte Janne :!: Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Det beste som har skjedd meg... Det må være klassen jeg kom i på Videregående. *plystre* - litt overtall med jenter? Samme historie her. Det er, når du sier det, noe av det beste som har skjedd meg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Charta 77 - Tecken I Tiden Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 å vokse fra en usikker 10. klassing, til en elev alle på skolen vet hvem er. Er ikke fordi jeg er populær, men fordi jeg greier å gjennomføre ting. jeg er for tiden sjef for et 50 persons valgfag med i skoleutvalget - sikter på leder stillingen elevrådsleder ansvarlig i årboken skidag komiteen (alene) på 2,5 år har jeg blitt mer selvsikker, bedre til å snakke og overvunnet depresjonene og selvmordstankene. det er det beste som har skjedd meg, fordi det gav meg følelsen av å klare noe stort. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Charta 77 - Tecken I Tiden Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Sannsynligvis det faktum at jeg ble født. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Aa dra til USA for et aar. Mye interessant aa gjoere og oppleve. (Spar meg for anti-USA kommentarer). Lenke til kommentar
Homme Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Da jeg leste "Verste episode i ditt liv" tråden og fant ut hvor godt jeg egentlig har det. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Da jeg leste "Verste episode i ditt liv" tråden og fant ut hvor godt jeg egentlig har det. Enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå