Gå til innhold

Det beste som noen gang har skjedd deg


vanilla ice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det aller beste som noen gang har skjedd med meg:

 

- Vinne en Sony Ericsson K700i

 

- Å ikke være avhengig av PC lengre (CS osv)

 

- Fikk meg dame :love:

 

- Miste jomfru-stemplet :whistle:

 

 

Det er vel det meste.

Jeg må si at jeg fremdeles sitter på PC'en, men slik jeg var før var ekstremt ille. CS 24/7, jeg skippet sosiale treff o.l.

 

Heldigvis har jeg kommet over det og anbefaler alle som er skikkelig avhengig om å prøve å minske PC-tiden, DET FINNES ET LIV DER UTE! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men jeg har en ekstremt behagelig følelse i hele kroppen akkurat nå. Det er kanskje ikke det beste i løpet av hele livet, men det er det eneste jeg klarer å tenke på.

Jeg vet ikke hvorfor, men tror det har noe med settinga å gjøre... Nettopp sagt farvel til en unggarer som har bodd her i 14 dager, er hjemme alene, hører på metal igjen for første gang på 14 dager, småforelska, skal på hytta på fjellet i morra, ferie, etc. etc. Mange faktorer som spiller inn, og som tilsammen gir en himla god følelse.

Lenke til kommentar

å vokse fra en usikker 10. klassing, til en elev alle på skolen vet hvem er. Er ikke fordi jeg er populær, men fordi jeg greier å gjennomføre ting.

 

jeg er for tiden

 

sjef for et 50 persons valgfag

med i skoleutvalget - sikter på leder stillingen

elevrådsleder

ansvarlig i årboken

skidag komiteen (alene)

 

på 2,5 år har jeg blitt mer selvsikker, bedre til å snakke og overvunnet depresjonene og selvmordstankene. det er det beste som har skjedd meg, fordi det gav meg følelsen av å klare noe stort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...