stidz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) skulle spille cs:s nå men men når jeg skulle trykke på en server så funka ikke noen fikk bare "[temp] out of date" så skulle jeg teste med bots men da funka ikke det heller, og når jeg starter spillet står det noe i console som ikke har stått der før, masse greier som mangler: --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_cz --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_cz --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_cs --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_dod --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_tfc --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_dmc --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_opfor --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_ric --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_hl --- Missing Vgui material vgui/steam/games/icon_dedicated (ser jo at dette skal være ikonene til de forskjellige spillene vis jeg ikke tar feil men jeg ser jo dem i steam (?)) noen som har samme problem eller vet hvordan man løser det? Endret 18. februar 2005 av stidz Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Steam oppdaterer. Fungerer sikkert i morgen. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Steam oppdaterer. Fungerer sikkert i morgen. joa greit nok, men den er ferdig opptatert Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Her har du grunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå