ED209 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Må bare få det ut et sted, KVÆRK DEN JÆVLA FROSKEN SOM ER REKLAMERT PÅ STORT SETT ALLE NETTSTEDER!!! Snakker her om den lille blå jæveln med motorsykkel i halsen. Er jeg så uheldig å føre muspila over han, ja så durer han i vei. Dette begynner å bli ganske slitsomt siden han også dukker opp på tv'n iblant. Holder jeg på å bli gal eller er det flere som sliter med gåsehud hver gang de hører BIM BIM BIM BIDIMBABABABABADIBAAAAAAAAAAA!!!!!!!! AAAAAAAAAAARRRRRRGHHHH!!!!!!! Endret 18. februar 2005 av Rattata[No] Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Føler med deg. Det verste er at de har stålet lyden frosken lager. Var på en nettside for lenge siden, med et bilde av en racerbil og den lyden i bakgrunnen. Dårlig gjort av jamba... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ja, husker den formel1 greia... Det er ikke så ille på nettsider synes jeg, ikke de jeg besøker hvertfall... Men på MTV! fytti rakkern, den og div. andre går jo søren meg hvert eneste kvarter... litt kjedelig i lengen... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Ingen som tvinger dere til å se på det. :!: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jo. når websiden spiller av flash-animasjonen automatisk, så må vi høre på det, uten vårt samtykke. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hater den jævla frosken! Forstår ikke hvorfor den er populær som ringetone... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jippi jeg rekker å svare før denne blir stengt Mange hat-tråder om både frosken og jamba fra før av........ Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Helt forferdelig den greia der.. Noe av det mest irriterende jeg noen gang har opplevd. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jippi jeg rekker å svare før denne blir stengt Mange hat-tråder om både frosken og jamba fra før av........ Jeg og, to ganger faktisk Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Mener å huske at det var en innpå forumet her for lenge siden som la denne animasjonen og ville ha tilbakemelding Han fikk mange positive kommentarer så... vi får vel skylde på oss selv Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Tortur for ørene, når du sitter med øretelefoner på full guffe. Det er en i klassen min som begynner å skrike det ut helt plutselig! Ganske morsomt egentlig pga lærern klikke totalt :!: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 enkel løsning: Firefox browser med Adblock... Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 enkel løsning: Firefox browser med Adblock... Ja, tror jeg skal aktivere den igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Ganske rart at det der en den mest solgte ringetonen verden over. Det sto i en artikkel om fyren som lagde lydsnutten og spredte den over internett for mange år siden. Nå er han rimelig pissed off over at Jamba tjener millioner på lyden, uten at han som lagde lyden for noenting. De hadde visstnok sendt ham en forespørsel om å få bruke lyden, men that's it. Tror det var snakk om noe søksmål også. Orginalsamplinga er mye lengre, og man hører etterhvert folk som begynner å le i bakgrunnen samtidig som fyren som lager lyden ikke holder seg alvorlig heller. Endret 19. februar 2005 av Bitex Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Sjekk mitt topic om det samme! I signaturen min finner dere link direkte til mitt opprop mot jamba-ringetoner på opprop.no Endret 19. februar 2005 av The Guardian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå