Ni kon Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Lurer du på hva nOOb, 1337 etc betyr? Fortvil ikke!!! Microsoft har en guide: http://www.microsoft.com/athome/security/c...en/kidtalk.mspx Lenke til kommentar
Even. Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hahahahahaha :!: :!: Genialt dahle Bare digger sånne "oversette de unges språk" greier :!: :!: Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Trykte på: Was This Information Useful? => NO Fikk denne meldingen. We are experiencing technical problems. Sorry for the inconvenience. We are still interested in hearing your comments if you have time to provide your feedback. You can do one of two things. You can close this window, refresh your browser, and submit your comments. Or, you can try later. Fått det en _god_ stund nå. Microsoft er ikke intressert i å ta selvkritikk. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Synes foråvrig det er bra jeg. Selv skjønner jeg ikke halvparten av det barnslige nettspråk-tullet. Folk som skriver på den måten må virkelig få seg et liv! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 hehe Glad ingen jeg skriver med skriver slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå