Bogan Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Vurderer å handle der. Men er litt skeptisk da de ikke har noen mail adresse eller noe som kan knyttes opp mot dem. lurer og på om spennene som selges der er med belte, eller om det må kjøpes i tillegg? Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 ingen erfaring men de virker da seriøse nok. sto nå telefon nummer og litt slikt der. Firmas-informasjon Telefon besvares mellom: 10:00-16:00 Telefon: (+47) 22731237 Beltespenner.com er en del av: Norweb Services Ltd. NUF Oslo - Norway Orgnr: 987 291 028 MVA reg. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Er litt lang leverings tid, og dem sendte meg feil en gang, ellers helt ok Lenke til kommentar
tomasmoen92 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg har handlet, der og det var ikke noe problem! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg har handlet, der og det var ikke noe problem! Har ikke du litt lang signatur? Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 En kamerat kjøpte akkurat et belte, men da han fikk det var beltespennen ødelgt på det. Han har sendt det tilbake til butikken for og få nytt. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Men de beltespennene de selger der, er de med belte eller kun spennen? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 er uten belte (er jeg nesten 100%sikker) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 du kan få med belte også, men koster ekstra....var i vartfall sånn før Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Ja vet det var sånn før at de var uten belte... Stusser bare på det at navne spennene står det spesifisert at det ikke er med belte, mens de ordinære er det ikke en gang nevnt... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Broren min bestilte der for 20 dager siden elns. Har ikke fått noe enda, og de har ikke svart på mail. Men får se hvordan det går til slutt. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 hmm virker useriøst som faen... Å ta i mot en ordre og gå på et relativt lite lager legge den i en eske og sende tar IKKE lang tid... At de ikke svarer på mail osv og er råttent... Har hørt div dårlige rykter om de derfor jeg lurer på litt erfaringer her... Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hvis du bor i Oslo vil jeg anbefale deg å stikke innom Jean TV i Arkaden, Karl Johans gate. Der selger de *bling* belter med bokstaver/rammer ganske billig i forhold til den siden vil jeg tro... Løp og kjøp! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Beltespenner.com er en del av: Norweb Services Ltd. NUF Oslo - Norway Orgnr: 987 291 028 MVA reg. Jasså, registrert på Bahamas eller annen øygruppe? Eventuelt i UK, men tviler sterkt. Til alles orientering står "NUF" for Norsk avdeling av Utenlandsk foretak. Man skatter som et norsk AS, men benytter annen aksjelovgivningen, som sannsynligvis gir muligheter for å lettere og oftere ta ut utbytte. Hvor vidt dette styrker Beltespenner.com, overlater jeg til dere å vurdere. Men hvis noen lurer, så vet de det nå. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Fikk svar på mailen nå om at de ikke hadde det på lager, men skulle få det inn på torsdag. Får håpe det blir sendt rimelig fort da. Lenke til kommentar
Stian123456 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg kjøpte både belter og beltespenner hos beltespenner.com og er DØDS fornøyd!!! Leveringstiden var 12 dager og det er helt normalt for webshop. Bestilte noe hos TV-shop en gang og da måtte jeg vente i 3 uker. Anbefaler Beltespenner.com til alle.. www.stress.no har også mye kule greier. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Men ti lå være netshop har de sinnsykt stive priser Lenke til kommentar
Stian123456 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 nja, er ikke helt enig det. Beltespennen deres ligger under andre sine priser. Ser du på www.norskviking.no selger de noen av de samme spennen som beltespenner.com selger for 189,- til 249,- Og skal man ha sånn custommade beltespenne med navn så må man jo ut med litt penger uansett. Skal du ha fete belter i butikker må man hvertfall ut med 500-900 kroner. Du lurte hvertfall på om det var trygt å handle der og min erfaring er at det absolutt er det. Virker som et seriøst firma. Lykke til med å finne det du leter etter Bogan! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Fikk nettopp en beltespenne av en kamerat, men mangler belte. Er det noen som vet om butikker man kan kjøpe "beltespenne-belter" i, aller helst i bergensområdet? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Joda men siden dette ikke er "merke" beilter er jo bare støpt metall så er de litt dyre da spenne pluss belte kommer på rundt 500kr pluss frakt... lit kjipt å ikke få se de ordentlig og sånn... men virker som det er seriøst nok så plaserer vel en ordre de nermeste dagene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå