MagE Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg skal lage en peltier (TEC) vannblokk. det er snakk om 3xx watt, så det er en del og vinne på rett mønster.Jeg lurer på om den "gammle" S-formen er god på og kjøle et så stort ommråde? (50mm) eller er "nye" mønster bedre på og kjøle store flater? Skrues TDX blokk vet jeg bare kan kjøle et lite konsentrert ommrådet, men en større versjon av denne kan vel kjøle et TEC merkbart bedre enn en S-formet blokk? trenger litt tips, skal jeg lage blokk skal jeg lage en god blokk Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hva med spiral ? Du kan også ha : Hull - | | | | | | | | | - Hull det i midten er pinner du borrer til med fint tynnt borr det kan bli bra vis du tar deg god tid Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Hva med spiral ? Du kan også ha : Hull - | | | | | | | | | - Hull det i midten er pinner du borrer til med fint tynnt borr det kan bli bra vis du tar deg god tid er det noe slikt en spiral ser ut? det andre du mener skjønner jeg dessverre ikke helt. har du noen bilder/eksempler? Endret 18. februar 2005 av MagE Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hva med spiral ? Du kan også ha : Hull - | | | | | | | | | - Hull det i midten er pinner du borrer til med fint tynnt borr det kan bli bra vis du tar deg god tid er det noe slikt en spiral ser ut? det andre du mener skjønner jeg dessverre ikke helt. har du noen bilder/eksempler? Slik ser en spiral ut: Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 vet det, (se linken i det du quotet) mente det andre Sir_cruz prøvde og beskrive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå