Gå til innhold

PSdata / officeshop spammer.

Anbefalte innlegg

PS data (officeshop) joiner nå rekken over datasjapper som spammer sammen med KK88.

Jeg fikk nettopp en epost via xx andre epostkontoer jeg har og denne inneholdt spam (da jeg aldri ber om å få sendt sllikt) sendt fra psdata via officeshop sitt kunderegister. Siden jeg benytter forskjellige epostadresser pr butikk vet jeg hvor adressen stammer fra.

PS Data sank nå på min skala over gode sjapper fra god til rett og slett dritt.

De har nå kjøpt/solgt/fått overført adresser fra officeshop som de benytter til spammin uten å sjekke om disse adressen har bedt om spam.

At det går ann å synke så lavt som dette hadde jeg aldri trodd om den butikken.

Ja, ja, enda en som man ikke lenger vil handle hos. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg sluttet å handle noen steder fordi de sender en nyhets mail el lignende, tror jeg ikke hadde handlet noen steder!

Ikke Rimi en gang, de sender jo reklame til postkassa :-)

Men seriøst, så har antagelig registrert deg hos både PS-Data og Officeshop og akseptert spam, og da må de leve med at de selskapene tar seg friheten til å sende deg "spam" ;)

Et tips er jo å gå inn på siden til PS-Data og melde deg av listen for nyheter. Det bør sette en stopper for moroa... tror jeg! :idea:

Endret av Manders
Lenke til kommentar

Vel, nå er det vel slik at Officeshop har blitt kjøpt opp av Hattelandgruppen som eier PS Data, og dermed er vel kunderegisteret fra Officeshop blitt overført til PS Data.

Dersom du logger deg inn på din tidligere Officeshop konto hos PS Data er det helt sikker mulig å velge bort at du vil motta mail fra PS Data.

Endret av dnort
Lenke til kommentar

Snekker'n, jeg roper ikke. ;)

xB^ hehehehehehehehehe.

(Hvis det er noen som ikke er interessert i sier jo topicen alt.)

Takk for tipsene. ;)

Jeg vet at det er mulig å endre dette i profilen hos hver enkelt butikk, men jeg ser en stygg tendens til at det begynner å bli mer og mer av dette. Derfor postet jeg her. Det å logge seg inn på hver butikk ofte bare for igjen å si ifra om at reklame/info er uønsket kan da bli tidkrevende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...