Steikern Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Hei Kjøpte meg et powercolor ati radeon 9800 pro skjermkort 6/6 2003, satt og spilte her om dagen og plutselig ble skjermen svart , slo pcen på igjen og skjermen er fortsatt like svart Kjøpte skjermkort fra www.pcmax.no har send e-post men de svarer ikke hva skall jeg gjøre? Endret 17. februar 2005 av Aadna Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 ATi gir 3 års garanti på produkter som er fra Radeon7000 serien og nyere ihvertfall. Kilde Powercolor nevner ordet warranty i forbindelse med at du bryter den hvis du flasher BIOS'en din til en annen eller feil BIOS... Men ikke om hvor lenge garantien varer for dem... Lenke til kommentar
kgeel Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 pcmax gikk konkurs for et, eller to år siden. Vet ikke hvem som har garantisakene deres nå. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Forsåvidt så kan du ta det med importøren... Byttet ikke pcmax navn til it24.no eller noe? Mener å huske det... Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Forsåvidt så kan du ta det med importøren... Byttet ikke pcmax navn til it24.no eller noe? Mener å huske det... Har send mail til den eposten som står på pcmax.no men får ikke no svar , sende en mail til it24.no som jeg spurte om det var de som var pcmax.no på ,og det er vell circa 3 uker siden jeg sende mailen og har ikke fått noe svar hva skall jeg gjøre? Endret 8. mars 2005 av Aadna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå