Dingot0m Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Jeg ser skyggen på min 1770NX, men det er ganske tydelige overganger mellom nyansene. Lenke til kommentar
cyberho Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Synes det ser bra ut på min også, men ser det dere sier med at skyggen ikke har klare overganger. La ved et bilde, så får dere dømme selv. (ser ikke skyggen på bildet, men det er pga kamera) Lenke til kommentar
Ratatos Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Eg ser heller ikkje skyggen på min 1770NX. Eg var veldig fornøyd med skjermen heilt til at eg ikkje såg skyggen Hva burde eg gjøre? Faen. Lenke til kommentar
KongeOdin Skrevet 20. april 2005 Forfatter Del Skrevet 20. april 2005 Uff da. Jeg må bare unnskylde for det. Jeg la i og for seg merke til en annen ting med skjermen som var positivt, og som jeg ikke har nevnt tror jeg. Sorteringen i hvite farger virket bedre etter hva jeg kunne bedømme ut i fra forskjellige kalibrerings og gamma diagrammer, så jeg regner med at du kan se mer av variasjonene i det hvite perlekjedet til Britney spears, mens jeg kan se jevne overganger av sjatteringer i skyggen hennes. Dette er vel også ganske viktig i alt annet enn Doom3 Også var jo fargene renere og klarere på 1770nx. Du får trøste deg med at pc world ga skjermen best i test. Så det er jo hvertfall ingen dårlig skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå