rmxpower Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei, jeg lurer på om dere vet hva jeg må gjøre for å spore opp en IP adresse? mvh. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Det er nok ikke så lett du... kun ISP'en til brukeren som kan det og det har dem heller ikke lov til. Lenke til kommentar
rmxpower Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg har IP'n. men må finne ut hvem sin maskin det er som har den IP'n Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) som datating sier, så kommer du ikke lenger enn til ISP.. det gjør du ofte enkelt med en traceroute (start->kjør->tracert [iP]), men ISP vil aldri gi fra seg info om hvem som har ipen til privatpersoner... Endret 17. februar 2005 av Musty Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Har du IP'en kan du sjekke om vedkommende har domene. Et domene er enkelt og finne eier av. Lenke til kommentar
xadox Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 www.ripe.net da kommer du til nettleverandøren.. dessverre ikke lengere Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Flyttes til nett-tjenester Lenke til kommentar
nree Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Neo IP Trace er eit fint program som kan spore hvor ein ipadresse kommer fra i Norge og rundt forbi i verden utenom EDIT: Kansje det bare hetet Neotrace? er ikkje sikker EDIT2: http://www.networkingfiles.com/PingFinger/Neotrace.htm Endret 19. februar 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå