LeeCoo Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Heisann jeg har en D-Link-624+ trådløs switch og router som følgte med pcen til far min. Jeg har nå fått lyse internett (4/4mbits) og skal dele det på alle pcene i huset. Jeg setter opp og konfigurerer d-linken og internett fungerer fint de første 10minuttene, men så plutselig forsvinner internett og jeg må rive ut strømkabelen og sette den i igjen, så skjer det samme igjen etter 10min. Jeg har prøvd å nullstille alt på routeren og konfigurere på ny, akkurat samme problemet dukker opp. Internett fungerer når det er min nettverkskabel som står i modemboksen, da fungerer det fint. Så det er noe med routeren... Noen som kan hjelpe meg ? mvh Mathias / LeeCoo Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Samme problemet her bare det tar som regel 2-3 dager før jeg må ta strømmen. Har Bluecom linje med ZyXel modem og Linksys WRT54G router. Jeg vil også gjerne finne ut hva dette kommer av... Jeg får brukt linjen til alt annet enn å surfe når dette skjer.. Kommer bare melding om at sider ikke kan vises og må derfor ta strømmen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Sett Idle Time til 0, den står sannsynligvis på 10 minutter nå og da kutter den linja med en gang etter 10 minutter hvis ikke linja blir brukt. Lenke til kommentar
LeeCoo Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg finner ikke hvor det står... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå