abrakadabradavel Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Saken er: Jeg sitter på et ganske begrenset nett, tok en portscan på proxyen jeg bruker for å koble meg til inet og fant ut at port 8080 var åpen... Har en vnc server kjørende hjemme på port 8080 men klarer ikke å koble meg til fordet. Noen ideer om hvorfor det ikke fungerer? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 8080 er vel http ? mulig den er i bruk allerede og det er derfor den ikke virker Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Hm.. etter litt googling så fant jeg fram til denne siden der det kommer fram at det ikke går an å koble til en vnc server gjennom en proxy på port 8080.. Finnes det noen andre programmer som klarer dette? Hva med f.eks Radmin eller NetOp Remote Control? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Det går fint og kjøre port 8080, eller hva du måtte ønske på Radmin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå