kakkle Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) hmmm... Du vil altså vise de som har logget inn de siste 15 minuttene ? Ta en liten kikk på date & time functions i mysql manualen Endret 23. februar 2005 av kakkle Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 fant ut at å vise de som logget inn de siste minuttene ikke var noen god løsning...jeg vil heller vise de som har vært online de siste 15min....slik som her på forumet...noen som vet hvor denne funksjonen ligger i IPB eller et annet forum? Kanskje jeg kan tilpasse den til å funke med mitt system.. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Måten å gjøre det på tror jeg er å logge den siste siden som klienten var inne på, og dato/tidsstemple denne. Kalle den "last_visitet_page" feks. Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Hvordan blir mysql spørringen hvis jeg vil hente ut alle records i en row der tiden (lagret NOW()) = de siste 15 minuttene? kanskje litt klomsete forklart men.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Strengt tatt databasespørmål men uansett SELECT * FROM table WHERE dato > NOW() - INTERVAL 15 MINUTES Litt usikker på om det er minutes eller minute, men det finner du sikkert ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå