bergetun Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Hvordan får jeg programmer til å starte automatisk opp når jeg slår på min Nokia 6630 ?? Feks JJL Softwares keylock og Fullscreen caller Takker for hjelp Endret 17. februar 2005 av bergetun Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Dette er ofte en innstilling i selve programmet. Rot i programmet og du vil finne det. Ellers så kan du selvsagt sjekke handango for et oppstartsprogram Er feilpostet --- flyttes. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Det er en slik innstillings sak i programmene, men har til dags dato ikke funnet ett program som kan starte opp automatisk på 6630. Funker fint på min 6600, men altså ikke på 6630 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Prøv å oppgradere programmene, problemet ligger nok i at programmene er "for gamle" iforhold til det OS'et som 6630 kjører. Kompatibilitetsproblem med andre ord. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Har siste versjon av alle programmene som jeg vil skal starte opp når jeg slår på mobilen min. Har du denne telefonen, i såfall hvilket program får du til å starte automatisk opp når du slår på telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå