KimNK Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Nokon som veit om ein grei LP-spelar i prisklassen 1000-1500? Har sett litt på denne, men den er egentelig litt for dyr. Såg at hificenter.no hadde ein Denon til 1200,- for ei stund sidan, men den er bortevekk no. =/ Lenke til kommentar
Bach Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Om du får ny platespiller til den prisen kan det ikke være rare greiene. Kjøp deg heller en brukt Rega eller ProJect så sender jeg deg en pent brukt Goldring Elektra pickup i posten. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Om du får ny platespiller til den prisen kan det ikke være rare greiene.Kjøp deg heller en brukt Rega eller ProJect så sender jeg deg en pent brukt Goldring Elektra pickup i posten. Hehe, det treng ikkje å vere rare greiene heller. Veit du om nokon bra plass å leite etter brukt då? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Husk at du også trenger et RIAA-trinn i tillegg. Denon spilleren har et slikt innebygget. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Jepp. Då er det vel egentelig sikkert like greit å berre gå for Denon'en om eg ikkje finn noko dugande brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå