Suicid3 Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Jeg har ADSL 704128 og klarer fint å laste ned med 72 kbps hvis serveren er rask nok. Og jeg lurer på; Når jeg skal laste ned et map via. Counter-Strike modulen så kommer det at jeg bare laster ned med 5-6 kbps selv om serveren kanskje er en 100 mbps. Er det mulig å gjøre dette raskere ? Har hørt noe om cl_rate eller hva det enn var, kan det hjelpe noe ? :???: :???: Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Som regel er nedlasting fra serveren veldig nedprioritert. Dette kan skape _lagg_ blandt de som spiller, så derfor er det som regel beskrevet i motd (message of the day) om hvor du finner de forskjellige mappene. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 den instillingen som du snakker om (ikke cl_rate, men nesten) må skrives på serveren. og mapps kan lastes fra gameplanet eller http://www.counter-strike.net Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 24. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2002 Jeg vet hvor jeg kan finne mapene, men ikke hvordan jeg kan speede opp transfer av map downloading (om det går an). Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Som TheOne[x] skriver, så kan ikke du gjøre så mye med det med mindre du har admin-rettigheter. Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 24. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2002 Åh, hehe. Fikk ikke med meg det. :razz: Lenke til kommentar
Skello Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 cl_rate har med netcoden din og gjøre (ping,loss,chocke osv) har ingneting med kor fort du laster ned map fra servers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå