KeGa Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Har nettopp fått Asus A8N.SLI Deluxe men det bare piper! Jeg har: 2 stk Corsair 256MB PC3200 1 stk Corsair 512MB PC3200 HK nekter å la alle tre minnebrikkene stå inni samtidigt..... den vil enten bare ha 512 i singel eller 256 dual! Noen som kan hjelpe meg med problemet? Mvh KeGa Lenke til kommentar
Tigergutt Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei! Hvet ikke noe om de minnene..... men jeg har problemer med.... OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 Får kjørt et av minnene men ikke par... Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Prøv å bytte om rekkefølgen på minnebrikkene dine, du som ikke får kjørt dem i dual.. jeg har to dual brikker selv, og selv om de er helt identiske nektet de å starte før jeg byttet dem om... helt utrolig, men prøv =) Lenke til kommentar
haingodegamle Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Og har du plugget til headset ? Lenke til kommentar
Tigergutt Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hei!!!!! Nei........ Ingenting funker.... Prøvd minnene alle veier... Begge ser ut til å fungere.... Kun når jeg kjører de sammen, så starter ikke maskinen kun en Pipelyd.... Hvet at 939 kortene er kresne på minne... så jeg spurte leverandøren om de skulle passe... For å være sikker..... Så det er det som iriterer meg mest Lenke til kommentar
armykokk Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Har samme hovedkort, mener det står i manualen at du må ha paret i de blå slotene, og den single i en av de svarte.. Er ikke sikker, er på jobb akkurat nå. Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Tenkte bare å nevne at hovedkortet virker utmerket for meg med TwinMOS 512 brikker (4 stk) En annen sak er at PCIe slot'en døde etter ca. 14 dager... Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Tenkte bare å nevne at hovedkortet virker utmerket for meg med TwinMOS 512 brikker (4 stk) En annen sak er at PCIe slot'en døde etter ca. 14 dager... ot: kjører minnet på 400mhz når du har 4 minnebrikker da? ot2: og hva med NF3 hk, klarer brikkene å kjøre 400mhz når man har 3? lurer på å oppgradere, men vil ha mer minne (som idag er 1gb) men vil ikke kjøre 333mhz.. har lest noe om dette Lenke til kommentar
KeGa Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Nå har jeg prøvd alle mulige varianter med å sette ramen inn... Men har også lest en del i manualen.... der står det: For dobbel dual må du bruke Dimm_A1+Dimm_A2 og Dimm_B1+Dimm_B2 Når du bare skal bruke en brikke skal du bruke Dimm_B1 og når su bruker 1 sett dual rem skal du bruke Dimm_A1 og Dimm_B1 Det står ingen ting om å bruke et dualpar og en singel samtidigt! Vil dette si at det ikke vil fungere.... har oppdatert BIOS og alt.... synes dette var ganske svakt av Hk.... brukte alle tre rambrikkene uten problem i det gamle asus nForce2 Hk mitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå