shakk Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 trenger noen råd. mulig et bilspill.har burnout 3,nfsu2,pgr2 fra før, finnest det noen i deres liga? Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hva med å prøve et rallyspill? F.eks Colin McRae eller Rallysport challenge? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hvis du kjøper Rallisport challenge 2, så har du gjort et godt valg. Jeg vil vel si at Rallisport er det beste rallispillet på Xbox, men det er jo min mening. Lenke til kommentar
shakk Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 har rallysport også(glemte å si det..)har det og burns i den sjangeren. ikke prøv noen av mc rae sine enda, kanskje det er på tide Lenke til kommentar
Migr Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Amp 2 er helt sykt bra spill ikke akkurat noe bilspill men det er verdt pengene Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Toca race driver 2 SSX3 Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Holder en finger på Rallisport Challenge 2! Richard Burns Rally blir en tanke for realistisk.. litt arcade må en jo ha! Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Forza motorsport er rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
sunh Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Richard Burns Rally er styggvanskelig, jeg vil ikke anbefale det. Såpass "realistiske" spill funker ikke etter min mening. Dårlig grafikk har det og. Colin McRae er bra, vil anbefale CMR 4 fremfor CMR 2005 faktisk. Mye bedre feeling i 4-ern. Det var vel konklusjonen i anmeldelsen her på gamer.no også. Rallisport Challenge 2 er fett. Det jeg spiller mest med mitt nyinnkjøpte ratt ihvertfall. En del mer arcadeaktig enn CMR dog. Toca Race Driver 2 er rimelig kult også, nokså realistisk og ganske vanskelig etterhvert. Utrolig irriterende at man starter langt bak i feltet uansett, skulle vær en form for kvalifisering Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Har du disse spillene, så har du en komplett bilspill pakke. - RalliSport Challenge 2 - Need for Speed: Underground 2 - Protect gotham racing 2 Lenke til kommentar
redflame Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) NINJA GAIDEN edit : leste feil , i såfall så anbefaller jeg halo der kjører man buggy bil som er helt rått Endret 18. februar 2005 av redflame Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 NINJA GAIDEN Hold deg til Topic da, han ba om bilspill Lenke til kommentar
sunh Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 NINJA GAIDEN Hold deg til Topic da, han ba om bilspill Hvorfor gidder du? Prøver du å bli en sur pirkete admin eller noe? Han som starta tråden sa dessuten muligens et bilspill, trenger ikke å bli hengt selv om man nevner et jævla slåsspill da. Dessuten, om du leser hele tråden, ser du faktisk at fyren har alle de spilla du nevner, det vil si at posten din var totalt unødvendig. Artig når folk skal pirke og bry seg? Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 er ikke super fan av bilspill, så jeg anbefaler heller at par andre titler: - Halo - Halo 2 - Fable - PoP (prince of persia) - Morrowind noen go'titler Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 trenger noen råd. mulig et bilspill.har burnout 3,nfsu2,pgr2 fra før, finnest det noen i deres liga? Hvis du er på jakt etter bil spill Project Gotham Racing 2 Anna 1.Riddick 2.Ninja Gaiden Lenke til kommentar
xstian Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Vi venter vel alle i bevrende spenning på Forza Motorsport? Jeg hadde faktisk ganske moro med Racing Evoluzione, riktignok gammelt, men det betyr at du sikkert kan finne det billig? Lenke til kommentar
Take Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Jeg vil foreslå richer burns rally realistisk og bra. men veldig vansklig. cmr 4 er helt likt 5 jeg syntes 3 er best men da får man jo dårligere grafikk. men rallisportchallens spillene er bra de å. hmm gothamracing spillene er bra men kan bli en smule vansklige de å. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Du kan jo kanskje vente på Forza Motorsport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå