Gå til innhold

kan noen anbefale 2 gode xbox spill?

shakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Richard Burns Rally er styggvanskelig, jeg vil ikke anbefale det. Såpass "realistiske" spill funker ikke etter min mening. Dårlig grafikk har det og.

Colin McRae er bra, vil anbefale CMR 4 fremfor CMR 2005 faktisk. Mye bedre feeling i 4-ern. Det var vel konklusjonen i anmeldelsen her på gamer.no også.

Rallisport Challenge 2 er fett. Det jeg spiller mest med mitt nyinnkjøpte ratt ihvertfall. En del mer arcadeaktig enn CMR dog.

Toca Race Driver 2 er rimelig kult også, nokså realistisk og ganske vanskelig etterhvert. Utrolig irriterende at man starter langt bak i feltet uansett, skulle vær en form for kvalifisering :roll:

Lenke til kommentar

Hold deg til Topic da, han ba om bilspill

Hvorfor gidder du? Prøver du å bli en sur pirkete admin eller noe?

Han som starta tråden sa dessuten muligens et bilspill, trenger ikke å bli hengt selv om man nevner et jævla slåsspill da.

Dessuten, om du leser hele tråden, ser du faktisk at fyren har alle de spilla du nevner, det vil si at posten din var totalt unødvendig. Artig når folk skal pirke og bry seg?

Lenke til kommentar

Jeg vil foreslå richer burns rally realistisk og bra. men veldig vansklig. cmr 4 er helt likt 5 jeg syntes 3 er best men da får man jo dårligere grafikk. men rallisportchallens spillene er bra de å. hmm gothamracing spillene er bra men kan bli en smule vansklige de å.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...