Gå til innhold

SIBA og Siemens S65 til 699


smeboe

Anbefalte innlegg

Fikk en SIBA-reklame nå, og slo med en gang opp på mobilsidene. Der står Siemens S65 oppført som kontanttelefon til 699,-. Ikke at det er en så fantastisk pris som RIMI-tilbudet var :love: , men er en fin pris allikevel.

 

Aberet: Det stod litt uklart om hva slags abonnementtype det var, siden det både stod kontanttelefon på, OG en stjerne som henviser til et talk-abonnement, til samme prisen. Min teori er at den egentlig selges med dette abonnementet, men for de virkelig vrange av dere går det sikkert an å krangle seg til at det er kontanttelefon (kanskje til og med uten binding, hvis det er gjort på samme måte som hos RIMI) Lurte på om jeg skulle prøve det, det er absolutt en bra telefon...

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei, nå har jeg tulla litt..

 

prisen for S65 var 599,-, og det er bilde av s65 også. Det står fremdeles "med netcom kontantkort", samtidig som at det er en * der, som henviser til active talk-abonnement.

 

Dersom dere ikke tror meg, gå inn på www.siba.no, trykk på kampanjeblad øverst til venstre, bla dere fram til side 4, nederst til høyre på siden står det svart på hvitt ovennevnte sitat. Som sagt må det sikkert kveruleres litt for at du skal få mobilen til den prisen, men det er absolutt verdt et forsøk...

Lenke til kommentar

Hehe jeg så det nå. Det står øverst Mobiltelefon med NetCom kontantkort.

Men nederst står det: Prisen forutsetter tegning av NetCom ActiveTalk med 12 mnd. bindingstid.

 

Edit: Det står også at Siba tar forbehold om trykkfeil.

Så trur ikke det går ann å lure til seg noe som helst.. :no:

Endret av Lars86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...