Jihadinmymind Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Noen andre enn meg som føler at dette var spikern i kista for Otto Jespersen? Programmet var dårlig og nærmest amatørmessig laget. Ingen av sketchene var morsome og det hele var bare gammelt oppkast av torsdagsklubben... Til slutt vil jeg avslutte slik som otto avsluttet sendingen... JEG HATER ALLE SOM ER MED I RIKETS RØST! Lenke til kommentar
lubb Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Var ikke så dårlig da. De gangene Otto snakka var det ikke så bra, men de andre innslagene i programet var litt morsome. Spesielt når Espen ekkbo kommenterte fotballkamp. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Det var litt morsomt, men langt i fra hva jeg hadde forventet. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Så litt på det under en eller annen reklamepause..Var -ille-..Ble bare provosert av at de kjører sendinger av så lav kvalitet..Otto fikk programmet på lufta pga. hans fortid, men etter dette har han ingen god fortid til å pløye veien for han lenger. Takke meg til Filmplaneten, Lydverket, Nytt På Nytt og andre kvalitetsserier. Jippi. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Jeg må inrømme at jeg tenkte "hva faen er dette" noen ganger, men jeg lo litt - av og til.. -Jar Endret 17. februar 2005 av Jarek Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 det var forferdelig.... otto, jeg er skuffa! Magnus Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Gimme a great big "YAY!" for altfor høye forventninger! Helt ålreit underholdning, Otto leverte akkurat som forventet for min del. Underskriftskampanjen for den moske-tingen var høydepunktet for min del Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Det var ingen høydepunkter. Det var kun bunnpunkter... jeg trengte ikke bruke g-solv for å finne de engang. Kor har det blitt av alle heltane, stå opp igjen.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Feilpostet. Film/tv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg