chil Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Hei jeg har en AMD k6500hmz og et Gforse2mx400(ja jeg vet ikke LE!) men uansett jeg kan feks kjøre MaxPayne helt fint på 1024 men CS lagger når jeg spiller på nettet med 640oppløsning!! dette er veldig merkelig er det ikke? har ADSL 756 så linja er ikke problemet..og en ting til burde jeg kjøre på Open GL eller Diretc 3D? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Lagger det eller hakker det? Lagg har med latency å gjøre, dvs nettforbindelsen din. Sjekk at du har slått av Vsync. Du bør bruke OpenGL. Bruk draw_fps 1 eller net_graph 3 for å se frameraten din. Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 24. juni 2002 Del Skrevet 24. juni 2002 Det med vsync har alltid vært diskutert angående cs. Jeg spiller med vsync på, fordi skjermen min støtter 100 hz i 1024*768. Når jeg slår av vsync, "hakker" det bare. Nå ligger jeg på 100 fps, og er fornøyd med det. Med vsync på Linja har veldig mye å si når det gjelder den "hakkingen" du beskriver. Bruk gjerne den net graphen som ble beskrevet i forrige melding. Den gir deg en fin indikasjon på hvordan din linje er. Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 The mean one: Du bør ikke prate som bruker cheats i CS Lenke til kommentar
Skello Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 sei ka din cl_updaterate cl_cmdrate ex_interp er så kansje kansje eg kan hjelpe deg prøv først med ex_interp 0.05 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå