kevinedomm Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 233 km/t med en MOPED? Da er det ingen moped lengre Mc-deler har ihvertfall en Aerox som klarer 180 km/t, men om der er turbo tror jeg ikke Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...77&hl=turbo Hvordan vet du at mc-deler har en scooter som gjør 180kmt? Må være blodtrimma isåfall ALT det værste man finner osv.. Er en dude på mp som klarte max 140 med Skamtrimma Aerox.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi den er på forskjellige utstillinger Har også vært ved utsalgsstedet en masse ganger, sett den av og til da. FULL Malossi på den Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) har jo bilde av en am6 med turbo her da:p om det er noe kraft i dt greiene er jo ett annet spørsmål:p ops, så ikke det med engang butthead Endret 9. oktober 2008 av cyber1337 Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ligger en hel tråd om den motorn der lenger oppe da Cyber Som sagt så gjorde den "mopeden" 233km/t.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Teoretisk så er det mulig, men det er vel en grunn til at det ikke selges noen? Prisen blir vel alt for høy i forhold til ytelse Lenke til kommentar
propm Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 jeg veit ikke helt om detta er real, men det skal vist hvere det http://video.google.com/videoplay?docid=26...0stroke%20turbo any whay, jeg trodde ikke at eksosen produsert ifra en 50cc klarer og dra rundt en turbin. men når det gjelder motorsag turbo, så er det en kun en vifte inni luftfillteret som hjelper til med å trekke mer luft, det er vell snev av turbo konseptet, men vill ikke gi i nærheten så lik effekt som en ekte turbo. min lærer på vg1 tip, eller mekke som det het før kjøpte turbo kit til 125cc motorsaga si og fortalte og viste oss hvordan det fungerte. skal vist også få kjøpt turbo kit rundt om kring til 125 to takt og fire takts sykkler, uvist hvor og hvordan det fungerer. de fleste velger å bytte sylinder under trimming uansett så da vill den jo produsere litt mer eksos. mvh Pål-Marius S Hansen Lenke til kommentar
joakim-hammer Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 turbo på moped er realt og kan fungere på hyperprosjekt. men slik som den er koblet til på den am6en blir forlite futt. det er ein MK syl som er hissig og går godt uten turbo. burboen bør vere montert nermest mulig eksosporten på sylynderen. men nå snakker vi heilt utenom viddene av ka som er realt for ein vanleg persjon og legge i trim. har selv hat parmakitt 110cc på ein derbi SM noe som gjekk heilt sykt til og vere moped. om du apselutt skal ha turbolyd på mopeden din gutt! så kjøp eksos visler og monter i potta. og for all del ikkje kjøp 4takt moped. det e slapt!!! lover deg! kjøp 2 takt med am6 eller rabasa då får du mye efekt for lite penge. uten eksosplomba, dysing, powerfilter, drev og fjerning av turtalsperra har du ein moped som kan greie 80 på flata. efektpott 90 trim syl 70cc 100+ sånn baler det på seg nå snakker eg ikkje om 16(17) fordrev og 48 bak also lettere dreving så mitt tips! drit i turbo med mindre du skal ha noe som går 200kmh. og så leste eg at ein arox gjekk 180 på flata lenger oppe! den skulle eg gjerne har prøvd fordi det går nesten ikkje and. motoren varer vertfall ikke mer en noen minutter. tror at verdens raskeste moped gikk 215els og den varte 15min Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Turbo i en to-takst moped vil fungere VELDIG dårlig og ha liten eller ingen effekt økning. Dette er pga eksos porten og bensininntaket er oppe samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå