msulland Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei. Er på jakt etter nye psu, og lurte på om noen har noen erfaring med følgende: OCZ ModStream strømforsyning 450W http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5448 Tenker blant annet på støy osv. Litke det at en kan ta av de ledningene en ikke trenger, men lyset skulle ikke vært der Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg var eier av 450W noen dager siden jeg ikke fikk 520W som jeg skulle ha av Netshop.Nå har jeg på plass 520W. Den støyer lite,tror jeg aldri har hørt den egentlig pga av skjermkort og chipsetvifte støyer mest. Ledningene er veldig kjekke da man kan bruke de man kun trenger,dessuten sørger den store 12cm vifta i poweret for å suge luft ut av kabinettet og bidrar til god kjøling.Hvorfor du ikke liker lyset vet ikke jeg men det er ikke veldig sterkt,du kan eventuelt koble av lyset men da mister du vel garantien? Jeg er fornøyd og det bør man være til den prisen. Lenke til kommentar
msulland Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Var litt redd for superskarpt lys i de ledsa Noen som har byttet ut viften i psuen, ser den ligger på 26dB i en test. Har sent mail til ocz og fikk som svar at under normale omstedigheter vil det gå med en silentx 11dB vifte. Syntes det hørtes litt vel bra ut egentlig, med tanke på det 46dB monstret som er i orginalt. Noen som har byttet vifte? Tenkte på en 14dB vifte da denne flytter 58 cfm, mens orginal vifta på maks flytter 88 cfm tror jeg det var. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg er litt skuffet over at det ikke er lys i ledningene,de lyser jo i alle reviewene av dette produktete,men det må visst UV lys til men det hjalp ikke med det lyset jeg hadde i mitt kabinett,kanskje det ikke var UV lys? Som sagt,poweret er veldig stillegående,mitt gamle var en miksmaster i forhold. Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hvordan er spenningen på den da...Så en video review fra 3dgameman.com og +12v var litt for lavt nede etter min smak Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Nytt for meg. Hvis du går på OCZ sin produkside og ser på poweret der er det linker til mange review der hvor poweret bare får meget bra omtale.Jeg for min del kjører med 520W. Lenke til kommentar
msulland Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Kjøpte 450w idag. Overraskende stille Hvor mye støy det egentlig lager må jeg vente litt med å finne ut, har en orginal gainward skjerkortvifte som bråker over alt annet for tiden. Endret 18. februar 2005 av msulland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå