AiDahl Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Heisann.... jeg lurte på om noen viste ossen man kan gå i Activ Mode med en D-link 604 router jeg har Chello som internett leverandør! og hvis noen vet det gidder du og fortelle i detaljer.... mvh anders Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Dc++ guiden forklarer hvordan man setter seg som active. Jeg har 614+ router fra d-link, og jeg gjorde følgende for å åpne porter til dc++: Først åpnet jeg "Mine nettverkssteder" og valgte "Vis ikoner for Upnp-enheter i nettverk" fra feltet på venstre side. Jeg fikk nå opp et ikon som heter "D-Link Router", denne dobbeltklikket jeg på og den åpnet seg så i Firefox. Jeg valgte deretter fanen "Advanced". Her lagde jeg en ny "virtual server" tilegnet dc++ med følgende skrevet inn i valgboksene: - Name: Dc++ - Privat IP: Her skrev jeg min datamaskins ip på nettverket. Den finner du slik: Start > - Kjør > Skriv: cmd. I det nye vinduet som kommer opp skriver du "ping (din maskins navn)" - Protocol Type: Both - Private Port: Her skriver du inn porten du skal åpne, f. eks. 6000 - Public Port: Skriv inn samme port du valgte over. - Schedule: Velg: Allways Deretter velger du apply. Guiden tar for seg hva du så gjør i dc++ for å bli "Active". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå