Cord Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Hva er lettest? Ev best? EDIT: V. 1.6b Endret 17. februar 2005 av Cord Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Det beste er å lodde, loddefrie har en lei tendens til å løsne.. Men hvis du skal ha loddefri, trenger du en Xenium S.P.ICE (en loddefri lpc rebuild adapter) og en chip. Chip anbefaling til 1.6 er det allerede startet flere tråder om så søk. Dette er den eneste loddefrie løsningen ute (tror jeg da) foruten Spiderchip, som visstnok ikke skal være den enkleste å innstalere. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Somsagt av _LA_ så er det vel best å lodde, har også hørt at de har en tendens til å løsne. Hvorfor skal du ha en loddefri chip?, jeg har en Aladdin XT Plus og den fungerer helt fint den. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Grunnen til at jeg ønsker loddefri chip er at det er ikke min xbox. Men har lovet å lodde for en kompis, men da blir det lodding! Xecuter regner jeg med. (Har veldig god erfaring med det selv.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå