melli123 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ikke lov fra CD til MP3-spiller. det blir for dumt. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Noen som har en kilde? Jeg ser ingenting paa vg.no, db.no eller tv2web. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Godt sagt: - At man ikke skal kunne kopiere til eget bruk ville være det samme som å forby å helle Cola fra flaske til glass Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Hadde vært latterlig om det hadde komt gjennom. Du hadde jo gjort all ungdom til forbrytere som bryter en lov ved å høre på sin egen kjøpte musikk. Jeg driter litt i at vi ikke får lastet ned musikk/film/spill det kan jeg skjønne at skal bli ulovlig gjort og jeg har omtrent sluttet å laste ned musikk. Jeg har begynt å kjøpe cd-er, for noen grunner: - Det tar mer "hensyn" til artisten - Det er kulere å ha 100 cd-er i hylla enn 10 GB med mp3 Men om jeg da ikke for lov til å legge inn musikken min på en mp3 spiller da blir jeg ikke fullt så glad. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 - Det er kulere å ha 100 cd-er i hylla enn 10 GB med mp3 Jeg liker også å ha orginal CDen til dem jeg syns er bra. (hvis det var det du mente) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jepp, det er det jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå