anibanani Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei, kjøpte meg en del nye komponenter, blant annet hovedkort og skjermkort. Skjermkortet er av typen XFX gforce 6600GT, og hovedkortet er et Asus A8V Deluxe/WIFI-g Hovedkort S-939 K8T800PRO Jeg har montert alt som er nytt, men når jeg skulle skru på pcen fikk jeg ikke noe bilde på skjermen. Istedet for at lampen på skjermen lyste grønt så blinket den. Jeg trodde først dette var noe galt med skjermkortet, men etter litt feilsøking så kom jeg fram til at jeg fikk ikke bilde med det gamle skjermkortet mitt (som jeg vet funker fint), og jeg fikk heller ikke bilde ved bytting av skjerm. Jeg har en strømforsjyning på 300W, er dette for lite?? Er det noen som vet hva som kan være feilen? Jeg har en følelse av at det er noe med hovedkortet. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 PSUen er ssv. alt for dårlig til 6600GT og det oppsettet... det burde du ha visst når du satte det opp... skulle tro at det var mulig å boot med gammelt og svakt skjermkort, likevell. Har du koblet BEGGE ledningene fra PSU til hovedkortet? Lenke til kommentar
anibanani Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 hmm nei har bare koblet den hovedstrøm kabelen til hk'et, hvor skal jeg koble den andre? Har ikke så veldig god peiling på data btw.. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Er en rektangulær og en kvadratisk plugg på de s939 og s754 hovedkortene jeg har montert/sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå