smak Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei Jeg har 256 ram på min kjære data, så lurte jeg på om det var mulig å stille inn /finne et program som gjorde at du fikk mer ytelse ut av brikken? Går det ann å bruke minne fra hardisken på ram? Hvor mye kan du clocke rambrikken? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Første spm: Snakkar du om klokking? Det går ikkje ann å bruke lagringsplass frå Harddisken å bruke det som ram, men det er noko som heiter virtuelt minne. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Vet ikke hvor mye du kan klokke, men du kan spare RAMmen med dette programmet. Forresten, det skal ikke overdrives med smileys, les retningslinjene. Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Windows tar seg automatisk av oppgaven med å bruke harddisken som "virtuelt minne" etter behov, men dette øker ikke akkurat ytelsen. Det er heller en siste utvei når du går tom for fysisk minne. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hvis poenget er at RAM'en yter dårlig, ville jeg heller kjøpt meg ny RAM-brikke. Hvis du ikke har råd, får du nok ikke mye ut av å clocke RAM'en. Det finnes programmer som sparer på RAM'en din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå