Gå til innhold

Coop Tv Kort

Kjeller'n

Anbefalte innlegg

Ej he kjøpt coop-pcen, å skal prøve å få til tv.kortet. Som der stend skal detta ver et dvb kort, å då skal de vel ver mulig å ta imot fra parabol? E det nokken som he erfaring med detta kortet, kas program som dokke bruka? Korsen det skal stillast inn o.l.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greit du, som sagt, jeg har kjøpt datamskinen som var på tilbud på coop prix. Men jeg får ikke til å bruke tv-kortet, å jeg lkurte på om noen hadde noe erfaring med dette kortet, hvilken program du skal bruku, hvordan du skal stille inn og lignende?

Fornøyd? :tease:

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...