Black Star Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Vi vet, og det er diskutert i mange tråder i dette forumet den siste måneden. Du er litt sent ute med nyheten, min venn :smile: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2002 Ehhh... det var da en post til her, som jeg svarte på. Og jeg har ikke laget noe emne, så her har det skjedd noe rart. Hehe... eller kanskje jeg begynner å bli litt schizo? Lenke til kommentar
Elf_ Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 "Det merklige" som har skjedd her er vel at du har kommet til og trykke på nytt emmne istedenfor svar. Ligger alt for nærme hverandre og det er enn lett feil og gjøre. Tror faktisk jeg synes nytt emne "knappen burde være ett annet sted. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 enig har faktisk gjort det samme selv. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-06-22 21:48, Elf_ skrev:"Det merklige" som har skjedd her er vel at du har kommet til og trykke på nytt emmne istedenfor svar. Uhh, man må jo fortsatt skrive inn et emne da... Og hvis man ikke DA skjønner at man har gjort noe feil, da trenger man ihvertfall en lege :wink: Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 er d lurest å kjøpe ram nå viss du skal kjøpe??? ddr-ram eg tenker på... noken som har anbefalinger på kor eg kan kjøpe?? http://www.yatack.no har apacer 256mb ddr2100 ram til 399 er d billig?? [ Denne Melding var redigert av: eXpanium på 2002-06-23 14:08 ] Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Var vel noe Apacer DDR 256MB på PSData.no som var en krone billigere... Tror jeg. Eller fire kroner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå