kjto45 Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei.. Noen som vet hvordan en kan få større skrift her i Explorer,,, Vet at en kan gå inne i vis - tekst.... men den blir resatt,, til mellomstor for hver dag... Har oppløsning 1400x1050 piksler ... på maskinen,, har prøvd med mindre oppløsning,, men syns ikke det blir så bra ,, kontrasten og skarpheten blir mindre... Takk for hjelp Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 hvor stor skjerm har du? Hvis du kjører for høy oppløsning i forhold til skjermen vil du lett skade synet og bli fort klar i øynene ved bruk pga. for lav oppdateringshastighet. Hvorvidt du kan justere skriftstørrelsen i IE vet jeg ikke noe om, men hvis du laster ned f.eks. opera (www.opera.com) eller mozilla firefox (www.mozilla.com) så er dette en enkel sak å endre på. Du slipper i tillegg å få pop-ups og spyware inn på maskina gjennom nettleseren. Lenke til kommentar
kjto45 Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Takk . Jeg bruker jo en vanlig Bærbar PC .. Compaq nc 8000 Liker godt IE,,, men all skrift blir hels for liten for meg ... Lenke til kommentar
hqui Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hei.. Noen som vet hvordan en kan få større skrift her i Explorer,,, Vet at en kan gå inne i vis - tekst.... men den blir resatt,, til mellomstor for hver dag... Har oppløsning 1400x1050 piksler ... på maskinen,, har prøvd med mindre oppløsning,, men syns ikke det blir så bra ,, kontrasten og skarpheten blir mindre... Takk for hjelp Trykk på CTRL+scrollen på musen. Da endrer txt størrelsen seg. Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Trykk på CTRL+scrollen på musen.Da endrer txt størrelsen seg. Hos meg er det shift+scrollen på musen. (IBM T40p) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 du kan vel også stille text size under View øverst i programmet.. der er en egen tab som heter Text Size, og ud kan forandre alt fra largest til smallest.. Lenke til kommentar
kjto45 Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Pussig... Det er pussig at ikke fler har dette behov -.,-.,., Lenke til kommentar
bentose Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Typisk Bill Gates. Han (Microsoft produkta hans) overprøver alltid dine egne valg. Men les litt her: http://milov.nl/forum/2/325 For nokre hjalp det å ha kun eit vindu oppe, stille inn tekststørrelsen og bruke File, Close i staden for krysset i hjørnet. Men andre Microsoft program kan overstyre dette igjen. F.eks. Outlook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå