mats A. Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 God kveld! Jeg har et problem i Pinnacle studio 9,3. Hvis dere ser på bildet unner så fyller ikke bildet hele skjernem, hvis jeg trykker på maksimerknappen så blir det bare svart der hvor det vises bakrunn nå. Noen som har noen forslag til hjelp?? Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det kan godt hende det bare er en liten bug eller noe. Vanskelig å svare på. Det er noen programmer som også er laget slik, aner ikke hvorfor. Bare prøv deg frem, se om du finner noen updates til programmet o.l Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Pinnacle er litt sære, ikke ekte windows grensesnitt. Jeg har også opplevd at Studio ikke har fylt opp hele desktopen selv når jeg har trykket maximize. Og da jeg skulle starte Studio 9 nå så fikk jeg selvsagt en fatal feilmelding som gjorde at jeg ikke fikk sjekket det... Lenke til kommentar
tomy Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hei Jeg tror du har innstillingen din for skjermen større enn det Pinnacle oppgir i sine spesifikasjoner at den klarer. . Hva med og prøve endring til mindre skjermoppløsning.... Tomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå