Vågebu Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Er det mulig å laste ned ny firmware til min T610, og hvor kan den lastes ned? Kan jeg legge den innpå selv med USB-kabelen?(DCU-11) Er det lett/vanskelig å gjøre dette? Er det noe som kan gå galt? Er det noe mer jeg trenger? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Tror du må gå til forhandleren å gjøre dette. Har du kjøpt telefonen der er det gratis (om det er en seriøs butikk som faktisk kan gi deg litt service), men har du ikke handlet der koster det ca 200kr å gjøre det Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 det er gratis i garantiperioden som er på 1 år Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Hva er nyeste firmwareversjon nå? Får jeg telefonen tilbake med en gang, eller må jeg vente? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Oppgraderte en K700i. Det tok 20 min Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Gå til butikken du kjøpte den så fixer de biffen Husk å lagre mld og nummerpå SIM kort, mobilen blir satt til fabrikkinnstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå