Gå til innhold

kjøpe den nye bZerk Kabbisen fra Microplex.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
synes det ser mye finere ut enn lian li kabinett (lian li ser ut som kontor-pc) men det er jo min mening

Håper du klarer å se forskjell på en lian-li og et kontor-kabbis!

Lian-li er stilrent sølvgrått eller svart og i aluminium, et kontorkabinett har plastikk overalt og er beigegrått (elns) og sjeldent så stilrent som et lian-li

Det bZerk kabinettet er klart penere enn f.eks et thermaltake eller raidmaks kabinett, men ikke spesielt pent. Det er litt for "stæsja"

Lenke til kommentar

Ok, nå ble jeg irritert....

synes det ser mye finere ut enn lian li kabinett (lian li ser ut som kontor-pc) men det er jo min mening

Greit at det er din mening, men å klare å se forskjell på et state-of-the-art-kabinett, og en grå plastklomp i et hjørne på et kontor burde selv blind person klare! Lian-Li er en produsent som står for ekstrem kvalitet, nydelig finnish, aluminium all the way, lav vekt+++

Et kontorkabinett er et kabinett som er kjøpt inn fordi det er _billig_...

Blir direkte forbanna av sånne setninger.. greit det er din mening, men det finnes da grenser...

Lenke til kommentar

bZerk har vist seg å være en bra produsent for de som vil ha et produkt som er av helt OK kvalitet, men samtidig ikke er villig til å gi skjorta for det!

Hadde de hatt elendig kvalitet på kabinettene dems så hadde vi hørt/diskutert det påforumet ;)

Personlig syntest jeg det blir litt mye dill-dall på det kabinettet, men mye av det har praktiske funksjoner som veier opp imot dill-dallet på det :p

Lenke til kommentar
Ok, nå ble jeg irritert....

Greit at det er din mening, men å klare å se forskjell på et state-of-the-art-kabinett, og en grå plastklomp i et hjørne på et kontor burde selv blind person klare! Lian-Li er en produsent som står for ekstrem kvalitet, nydelig finnish, aluminium all the way, lav vekt+++

Et kontorkabinett er et kabinett som er kjøpt inn fordi det er _billig_...

Blir direkte forbanna av sånne setninger.. greit det er din mening, men det finnes da grenser...

OT: var på digital impuls og så på noen Lian-Li kæbbiser, syns ikke de var så ultra fine som alle snakker om. :hmm: bare et maxitower med ruller var det beste.

Endret av Fur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...