wilai Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 eg har lyst på nye kabbis nå for eg har modde litt for mykje med den gamle og eg gidde ikkje å pusse vekk alt lakken så eg har bestemt meg for å kjøpe nye kabbis og den skal ikkje moddes så eg lure på om denne er "kule" nok. Linke til kabinetter er her Lenke til kommentar
Innos Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Vel, det er ikke spesielt fint, men heller ikke stygt. Men utrolig funksjonelt. 120mm vifte foran og bak. To 80mm vifter, en over pci området og en over cpu. Og en lcd-skjerm med farger foran. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hadde det ikke vert for "plastikken" på toppen synes jeg kabinettet var fint. Var naiis den lcd'n da God lufting. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 takk for svare Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 hadde de hatt det kabinettet inne da jeg kjøpte kabinett ville jeg kjøpt det Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Hadde det ikke vert for "plastikken" på toppen synes jeg kabinettet var fint.Var naiis den lcd'n da God lufting. Det skal være enkelt og fjerne Lenke til kommentar
jossimd Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Jeg synes det berzerk kabinettet er fint, men det er min mening. Du får jo mye for pengene vis du kjøper berzerk sitt kabiss. Lenke til kommentar
mr_menace Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 synes det ser mye finere ut enn lian li kabinett (lian li ser ut som kontor-pc) men det er jo min mening Lenke til kommentar
Thel Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 kabinettet er fint det, men misliker toppen virkelig! Men den kan man vell få bort på en måte er veldig mye for pengene dette kabinettet! Lenke til kommentar
wilai Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 skal kankje ha plexi der Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 synes det ser mye finere ut enn lian li kabinett (lian li ser ut som kontor-pc) men det er jo min mening Håper du klarer å se forskjell på en lian-li og et kontor-kabbis! Lian-li er stilrent sølvgrått eller svart og i aluminium, et kontorkabinett har plastikk overalt og er beigegrått (elns) og sjeldent så stilrent som et lian-li Det bZerk kabinettet er klart penere enn f.eks et thermaltake eller raidmaks kabinett, men ikke spesielt pent. Det er litt for "stæsja" Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ok, nå ble jeg irritert.... synes det ser mye finere ut enn lian li kabinett (lian li ser ut som kontor-pc) men det er jo min mening Greit at det er din mening, men å klare å se forskjell på et state-of-the-art-kabinett, og en grå plastklomp i et hjørne på et kontor burde selv blind person klare! Lian-Li er en produsent som står for ekstrem kvalitet, nydelig finnish, aluminium all the way, lav vekt+++ Et kontorkabinett er et kabinett som er kjøpt inn fordi det er _billig_... Blir direkte forbanna av sånne setninger.. greit det er din mening, men det finnes da grenser... Lenke til kommentar
Thel Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Kan vi kutte ned på lian-li offtopicen nå? Er bZerk kabinettet vi diskuterer her, ta det over pm Men, som sagt, bzerk gir mye for pengene, vet ikke hvordan det er med kvalvitet osv på materliale, men det er sikkert greit nåkk! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 bZerk har vist seg å være en bra produsent for de som vil ha et produkt som er av helt OK kvalitet, men samtidig ikke er villig til å gi skjorta for det! Hadde de hatt elendig kvalitet på kabinettene dems så hadde vi hørt/diskutert det påforumet Personlig syntest jeg det blir litt mye dill-dall på det kabinettet, men mye av det har praktiske funksjoner som veier opp imot dill-dallet på det Lenke til kommentar
Thel Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Ja, bzerk virker som et solid merke! Hvordan funker lcd display'et fremme? Noen som vet hvilke funksjoner det har? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Det hadde sikkert vært finere hvis de hadde tatt bort den utrolig stygge utveksten på toppen av kabinettet, og kuttet ut viftegrillen (eller hva det nå er) og satt inn et plexiglass. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Helt enig! De viftene på siden er ikke spesielt lekre de heller Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Ok, nå ble jeg irritert....synes det ser mye finere ut enn lian li kabinett (lian li ser ut som kontor-pc) men det er jo min mening Greit at det er din mening, men å klare å se forskjell på et state-of-the-art-kabinett, og en grå plastklomp i et hjørne på et kontor burde selv blind person klare! Lian-Li er en produsent som står for ekstrem kvalitet, nydelig finnish, aluminium all the way, lav vekt+++ Et kontorkabinett er et kabinett som er kjøpt inn fordi det er _billig_... Blir direkte forbanna av sånne setninger.. greit det er din mening, men det finnes da grenser... OT: var på digital impuls og så på noen Lian-Li kæbbiser, syns ikke de var så ultra fine som alle snakker om. bare et maxitower med ruller var det beste. Endret 19. februar 2005 av Fur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå