Wattengård Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hva er størrelsen sånn ca. på en vanlig stereokomponent? (Da tenker jeg mest på bredden og litt på høyden, dybden er uviktig.) Og en ting til. Har noen klart å lage slanger (til vannkjøling f.eks.) i SketchUp? Christian... (There is a worklog brewing ) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Finnes modeller på bit-tech.net sine forumer du kan laste ned! Bare å søke litt.. Hva mener du med stereokomponent? En HiFi-forsterker f.eks.? Skjønte ikke helt den jeg.. Visst det var selveste boksen du tenkte på målte jeg 36cm x 10cm.. Endret 17. februar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Bredden er vel ca 43 cm. Dybden og høyden varierer. Endret forresten emnefeltet ditt til noe mer beskrivende. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Ja var det jeg mente ja bredda på de er rimelig standard er de ikke? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 bredda på de er rimelig standard er de ikke? Jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå