Vakta Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Har en maskin med win xp home E Maskina funker fint i 80 % av tiden , men så begynner musepila å fly rundt omkring på skjermen , hvis jeg f.eks er i word så kommer det en bråte med ////// bortover siden av seg selv. Jeg tenkte at det kunne være virus så jeg tok å reinstalerte win, dette hjalp ikke. Hvor skal jeg begynne , er det mest sannsynelig at det er hk et som er gåent? Lenke til kommentar
amigaguy Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Hadde samme problemet med en Labtec mus for en tid tilbake. Vurderte faktisk muligheten for at noen hadde hacket maskinen siden muspekeren for rundt på skjermen og klikket både her og der slik at programmer ble startet osv. Så rett og slett ut som om noen styrte maskinen... hehe... Dro ut nettkabelen og det fortsatte på samme måten, dro deretter ut muskabelen og da sluttet det, og måtte jo bare konkludere med at Labtec er noe rall. Kanskje en ide å prøve med et annet tastatur og mus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå