Gå til innhold

Hjel til chipping av ps2 v12!

berthini

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer på om det er noen som har chippa v12 av ps2? den lille verianten...

Har tenkt til å gjøre dette. Noen som har noe info om dette til meg?`(har ikke holdt så mye på med sånne ting.) Og jeg vil jo at alt skal være like helt når jeg er ferdig :roll: .

Takk for svar!

Mvh Sindre :dribble::roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aha. Trodde du hadde en chip og ikke visste hvordan du skulle installere, hehe.

Her er f.eks. en fin side å bestille fra:

http://www.modnet.no/index.php?cPath=56_59

Anbefaler en DMS4 Lite til 550 kr, og helst en Neo-Fix Xii for å passe på å ikke ødelegge laserlinsen, noe som har blitt et problem med modding av PSTwo.

Denne butikken er meget rask å sende ut, 3 dager fra bestilling til pakken lå på postkontoret. Har ikke erfaring med andre butikker, så jeg har ikke noen å sammenligne med dessverre.

Edit: Typo.

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar
Hvis du ikke har peiling på chipping o.l så syns jeg du bør kontakte

en proff.

Det er litt for mye å tygge over for en nybegynner.

Joa, men har du noen tips... Høres jo ut som du er "pro" nok :love:

he he..takk takk,

Har du ingen krav til chippen?

F.eks: Chippen skal spille av brente spill.

Vandalen har jo nevnt en fin en.

Lenke til kommentar
Vil heller anbefale å bruke Swap magic med de rette modifikasjoner til pstwo. Flip flop Top feks. På denne måten slipper du å bryte garantien. Funker også smertefritt.

Du bryter garantien med en flip top. Du må skru opp maskinen og bytte ut det øverste dekselet.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke noe flip top til pstwo, det er bare 3stk "brytere" som skal settes i rett posisjon! jeg lagde det jeg trengte på under 5 minutter, og du trenger IKKE å åpne den!

Laseren din kommer til å brenne opp snart uansett, så vent med chipping til garantien din går ut, neo fiks er jo greit nok, men jeg ville venta til garantien går ut.

Hvor i landet bor du da? hvis du absolut skal ha chip i maskina, så vet jeg om en her i vestfold, som er meget dyktig

Endret av weedman
Lenke til kommentar

Når det gjelder fix til PSTwo regnes ingen av diode-fiksene for å være 100%. Altså, de feiler. En psTwo med swap-disk som da spiller brent er det bare et tidsspørsmål før tar kvelden. Har fortsatt diode-fikser liggende fra før somm0ne's fix ble kjent. Har montert den i chip siden og ikke hatt noen problemer.

Uten erfaring med å lodde er PSTwo(2) det siste stedet man skal begynne. Punktene er veldig små, og det er lett å gjøre feil.

Selv har jeg montert chip for de som "tenkte-de-skulle-klare-det-selv" helt til de åpnet maskina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...