daniel1g Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 jeg fikk meg dvd-brenner idag og satt den inn i pc'en. da så jeg no merkelig. det var bare 2 kabler som sto i cd-brenneren fra før av. så vidt jeg husker skal det være en liten tynn en til!?? men uansett. jeg lagde noe i Encore og skulle til å brenne. da går det ikke ann å finne brenneren! "Sorry, an abnormal condition has been detected" ! vet noen hva jeg må gjøre for at pc'en min skal "finne" brenneren min i systemet?? takker for svar Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Uforståelig innlegg vil jeg si. Ble ikke særlig klok på det. Men, du har cd-brenner fra før, og så har du fått deg en dvd-brenner? Hvis du har cd-brenner og dvd-brenner, så har du sikkert koblet de på samme IDE kabel. Grunnen til at du kanskje ikke finner den kan være at f.eks begge brennerene står som master. Sett f.eks dvd-brenner som master, og cd-brenner som slave. 2 kabler som er inni brenneren? Tipper du mener IDE kabel og strøm kabel da. Den lille tynne du snakker om, er vel en lyd kabel, noe som igrunn ikke trengs til nyere cd/dvd stasjoner. Litt mer info om hva du har av cd/dvd stasjoner, samt hvordan de er koblet kunne vært til stor nytte for oss andre slik at vi kan hjelpe deg.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Har du innstalert softwaren som var med da? nye drivere eventuelt. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Flyttes til lagringsmedier Lenke til kommentar
daniel1g Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 sry, skjønte ikke hva jeg skrev selv akkurat da. var forbanna på den stakkars lille brenneren. men som du sa, jeg flytta og mekka litt med de kablene (husker ikke hva jeg gjorde ) men det funker nå men takk for svar! ps. det fulgte ikke med noen form for prog.vare. pappeske, faktura og brenner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå